BibTex RIS Kaynak Göster

The Evaluation of Integrating Mathematics and Social Studies in Primary Educatİon Social Studies Curriculum

Yıl 2009, Cilt: 1 Sayı: 4, 103 - 123, 01.06.2009

Öz

Kaynakça

  • ALLEMAN J.C. &BROPHY. ]. (l99l). "A Caveat: Curriculum Integration Isn't Always a Good Idea“ Educational Leadership. October. 5.66. CAST ANOS. 1. (I997) lnterdisciplinary instruction. 77mm for Educational Leadership. 10552243. Apr97. Vol. 26. Issue 6 '
  • DUNDAR. H.. KAYHAN. H.Ç. ve YEL. S. (2006) İlköğretim Sosyal Bilgiler 4-5 programının değerlendirilmesi. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Kongresi l4—l6 Nisan
  • _Cilt 1.4364“ Ankara: Kök Yayıncılık.
  • ERMIŞ. S. (2008). Sosyal Bilgiler Dersindeki Arı Disiplinlerin Sınıf İçi
  • Uygulamalarına ilişkin Oğretmen Görüşleri. (Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi) Bo_lu: Abant İner Baysal Universitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü GUNES. N. (2007). An Analysis of the Revised English Curriculum for Primary
  • School Grade 4 from a Cross-Curricular Standpoint: Compatibility with the Social Sciences Curriculum. (Yayınlanmamış Yüksek Lisans Ton). Istanbul: Istanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. GÜVEN. S.. GÖKBULUT. Y. ve YEL. S. (2006) 4. ve 5. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi
  • Programına İlişkin Öğretmen Görüşleri. Ulusal Sınıf öğnmmırği Kongresi ııı—ıs Nisan 2006. Cilt Ho$—475 Ankara: Kök Yayıncılık.
  • Oman ngıwm Ankın: Devlet Kiupiın Müdürlüğü Buımevi. MEB (Milli Eğitim Bıkınhğı). (2005-). Magnum Sam: any " amı (6- 7.
  • Suu/iat) Öğretim ngnınu Ankara; Devid Kiupiın Müdürlügü Buımevi. MEB (Milli Eğitim Mung). (20050). [magma Mama/x ami (6- 7. sim/zar)
  • Öğnrdııı ngıwıu Anım: Devlet Kiııpıın modunun Buımevi. Marie. KV. (2007). Social Siudicı mud the Biıckımiiiı'ı Forgezintadiıeipiinıry
  • Tadim; and Learning. The Social swam. May/June. ”.”-103. OZTURK. c. (2009). Soıyıi Bil 'ler: Toplmml Yunn- Disiplinlm Bit Hım
  • (ed. C. Omsk) Sosyal Bilgiler w Dema/: Vatandaşlık Eğitimi Ankm: Pegem Ahdcrni. URL I: Soıyıl bilimler. hnp'JIcr.wikipedia.oq/wiki/Sosynl_bilimler . 27.07.2009.
  • WEINBAUM. A.. & Recai. A. M. (I995). Contenu] Ieıtııing: A critical aspect oI' school—lowed: transition W Educational km and Sohool-ıo-Work Maldon Seria._(BRiC NO: EDJSI666). YILDIRIM. A. (I996). Disiplinierııuı Ögretim Kavramı Ve Progamlar Açısındın Doğurduğu Sonuçiır. Hacettepe Üniwn-iıesi Eğitim Fakültesi Dergi—r i2: 89-94.

İLKÖĞRETİM SOSYAL BİLGİLER PROGRAMINDA SOSYAL BİLGİLER DERSİ İLE MATEMATİK DERSİNİN İLİŞKİLENDİRİLMESİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ

Yıl 2009, Cilt: 1 Sayı: 4, 103 - 123, 01.06.2009

Öz

Kaynakça

  • ALLEMAN J.C. &BROPHY. ]. (l99l). "A Caveat: Curriculum Integration Isn't Always a Good Idea“ Educational Leadership. October. 5.66. CAST ANOS. 1. (I997) lnterdisciplinary instruction. 77mm for Educational Leadership. 10552243. Apr97. Vol. 26. Issue 6 '
  • DUNDAR. H.. KAYHAN. H.Ç. ve YEL. S. (2006) İlköğretim Sosyal Bilgiler 4-5 programının değerlendirilmesi. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Kongresi l4—l6 Nisan
  • _Cilt 1.4364“ Ankara: Kök Yayıncılık.
  • ERMIŞ. S. (2008). Sosyal Bilgiler Dersindeki Arı Disiplinlerin Sınıf İçi
  • Uygulamalarına ilişkin Oğretmen Görüşleri. (Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi) Bo_lu: Abant İner Baysal Universitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü GUNES. N. (2007). An Analysis of the Revised English Curriculum for Primary
  • School Grade 4 from a Cross-Curricular Standpoint: Compatibility with the Social Sciences Curriculum. (Yayınlanmamış Yüksek Lisans Ton). Istanbul: Istanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. GÜVEN. S.. GÖKBULUT. Y. ve YEL. S. (2006) 4. ve 5. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi
  • Programına İlişkin Öğretmen Görüşleri. Ulusal Sınıf öğnmmırği Kongresi ııı—ıs Nisan 2006. Cilt Ho$—475 Ankara: Kök Yayıncılık.
  • Oman ngıwm Ankın: Devlet Kiupiın Müdürlüğü Buımevi. MEB (Milli Eğitim Bıkınhğı). (2005-). Magnum Sam: any " amı (6- 7.
  • Suu/iat) Öğretim ngnınu Ankara; Devid Kiupiın Müdürlügü Buımevi. MEB (Milli Eğitim Mung). (20050). [magma Mama/x ami (6- 7. sim/zar)
  • Öğnrdııı ngıwıu Anım: Devlet Kiııpıın modunun Buımevi. Marie. KV. (2007). Social Siudicı mud the Biıckımiiiı'ı Forgezintadiıeipiinıry
  • Tadim; and Learning. The Social swam. May/June. ”.”-103. OZTURK. c. (2009). Soıyıi Bil 'ler: Toplmml Yunn- Disiplinlm Bit Hım
  • (ed. C. Omsk) Sosyal Bilgiler w Dema/: Vatandaşlık Eğitimi Ankm: Pegem Ahdcrni. URL I: Soıyıl bilimler. hnp'JIcr.wikipedia.oq/wiki/Sosynl_bilimler . 27.07.2009.
  • WEINBAUM. A.. & Recai. A. M. (I995). Contenu] Ieıtııing: A critical aspect oI' school—lowed: transition W Educational km and Sohool-ıo-Work Maldon Seria._(BRiC NO: EDJSI666). YILDIRIM. A. (I996). Disiplinierııuı Ögretim Kavramı Ve Progamlar Açısındın Doğurduğu Sonuçiır. Hacettepe Üniwn-iıesi Eğitim Fakültesi Dergi—r i2: 89-94.
Toplam 13 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Nihan Şahinkaya Bu kişi benim

Elif Aladağ Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2009
Yayımlandığı Sayı Yıl 2009 Cilt: 1 Sayı: 4

Kaynak Göster

APA Şahinkaya, N., & Aladağ, E. (2009). İLKÖĞRETİM SOSYAL BİLGİLER PROGRAMINDA SOSYAL BİLGİLER DERSİ İLE MATEMATİK DERSİNİN İLİŞKİLENDİRİLMESİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi, 1(4), 103-123.
AMA Şahinkaya N, Aladağ E. İLKÖĞRETİM SOSYAL BİLGİLER PROGRAMINDA SOSYAL BİLGİLER DERSİ İLE MATEMATİK DERSİNİN İLİŞKİLENDİRİLMESİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi. Haziran 2009;1(4):103-123.
Chicago Şahinkaya, Nihan, ve Elif Aladağ. “İLKÖĞRETİM SOSYAL BİLGİLER PROGRAMINDA SOSYAL BİLGİLER DERSİ İLE MATEMATİK DERSİNİN İLİŞKİLENDİRİLMESİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ”. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi 1, sy. 4 (Haziran 2009): 103-23.
EndNote Şahinkaya N, Aladağ E (01 Haziran 2009) İLKÖĞRETİM SOSYAL BİLGİLER PROGRAMINDA SOSYAL BİLGİLER DERSİ İLE MATEMATİK DERSİNİN İLİŞKİLENDİRİLMESİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi 1 4 103–123.
IEEE N. Şahinkaya ve E. Aladağ, “İLKÖĞRETİM SOSYAL BİLGİLER PROGRAMINDA SOSYAL BİLGİLER DERSİ İLE MATEMATİK DERSİNİN İLİŞKİLENDİRİLMESİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ”, Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi, c. 1, sy. 4, ss. 103–123, 2009.
ISNAD Şahinkaya, Nihan - Aladağ, Elif. “İLKÖĞRETİM SOSYAL BİLGİLER PROGRAMINDA SOSYAL BİLGİLER DERSİ İLE MATEMATİK DERSİNİN İLİŞKİLENDİRİLMESİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ”. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi 1/4 (Haziran 2009), 103-123.
JAMA Şahinkaya N, Aladağ E. İLKÖĞRETİM SOSYAL BİLGİLER PROGRAMINDA SOSYAL BİLGİLER DERSİ İLE MATEMATİK DERSİNİN İLİŞKİLENDİRİLMESİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi. 2009;1:103–123.
MLA Şahinkaya, Nihan ve Elif Aladağ. “İLKÖĞRETİM SOSYAL BİLGİLER PROGRAMINDA SOSYAL BİLGİLER DERSİ İLE MATEMATİK DERSİNİN İLİŞKİLENDİRİLMESİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ”. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi, c. 1, sy. 4, 2009, ss. 103-2.
Vancouver Şahinkaya N, Aladağ E. İLKÖĞRETİM SOSYAL BİLGİLER PROGRAMINDA SOSYAL BİLGİLER DERSİ İLE MATEMATİK DERSİNİN İLİŞKİLENDİRİLMESİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi. 2009;1(4):103-2.