ALLEMAN J.C. &BROPHY. ]. (l99l). "A Caveat: Curriculum Integration Isn't Always a Good Idea“ Educational Leadership. October. 5.66. CAST ANOS. 1. (I997) lnterdisciplinary instruction. 77mm for Educational Leadership. 10552243. Apr97. Vol. 26. Issue 6 '
DUNDAR. H.. KAYHAN. H.Ç. ve YEL. S. (2006) İlköğretim Sosyal Bilgiler 4-5 programının değerlendirilmesi. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Kongresi l4—l6 Nisan
_Cilt 1.4364“ Ankara: Kök Yayıncılık.
ERMIŞ. S. (2008). Sosyal Bilgiler Dersindeki Arı Disiplinlerin Sınıf İçi
Uygulamalarına ilişkin Oğretmen Görüşleri. (Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi) Bo_lu: Abant İner Baysal Universitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü GUNES. N. (2007). An Analysis of the Revised English Curriculum for Primary
School Grade 4 from a Cross-Curricular Standpoint: Compatibility with the Social Sciences Curriculum. (Yayınlanmamış Yüksek Lisans Ton). Istanbul: Istanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. GÜVEN. S.. GÖKBULUT. Y. ve YEL. S. (2006) 4. ve 5. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi
Programına İlişkin Öğretmen Görüşleri. Ulusal Sınıf öğnmmırği Kongresi ııı—ıs Nisan 2006. Cilt Ho$—475 Ankara: Kök Yayıncılık.
Oman ngıwm Ankın: Devlet Kiupiın Müdürlüğü Buımevi. MEB (Milli Eğitim Bıkınhğı). (2005-). Magnum Sam: any " amı (6- 7.
Suu/iat) Öğretim ngnınu Ankara; Devid Kiupiın Müdürlügü Buımevi. MEB (Milli Eğitim Mung). (20050). [magma Mama/x ami (6- 7. sim/zar)
Öğnrdııı ngıwıu Anım: Devlet Kiııpıın modunun Buımevi. Marie. KV. (2007). Social Siudicı mud the Biıckımiiiı'ı Forgezintadiıeipiinıry
Tadim; and Learning. The Social swam. May/June. ”.”-103. OZTURK. c. (2009). Soıyıi Bil 'ler: Toplmml Yunn- Disiplinlm Bit Hım
(ed. C. Omsk) Sosyal Bilgiler w Dema/: Vatandaşlık Eğitimi Ankm: Pegem Ahdcrni. URL I: Soıyıl bilimler. hnp'JIcr.wikipedia.oq/wiki/Sosynl_bilimler . 27.07.2009.
WEINBAUM. A.. & Recai. A. M. (I995). Contenu] Ieıtııing: A critical aspect oI' school—lowed: transition W Educational km and Sohool-ıo-Work Maldon Seria._(BRiC NO: EDJSI666). YILDIRIM. A. (I996). Disiplinierııuı Ögretim Kavramı Ve Progamlar Açısındın Doğurduğu Sonuçiır. Hacettepe Üniwn-iıesi Eğitim Fakültesi Dergi—r i2: 89-94.
İLKÖĞRETİM SOSYAL BİLGİLER PROGRAMINDA SOSYAL BİLGİLER DERSİ İLE MATEMATİK DERSİNİN İLİŞKİLENDİRİLMESİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
ALLEMAN J.C. &BROPHY. ]. (l99l). "A Caveat: Curriculum Integration Isn't Always a Good Idea“ Educational Leadership. October. 5.66. CAST ANOS. 1. (I997) lnterdisciplinary instruction. 77mm for Educational Leadership. 10552243. Apr97. Vol. 26. Issue 6 '
DUNDAR. H.. KAYHAN. H.Ç. ve YEL. S. (2006) İlköğretim Sosyal Bilgiler 4-5 programının değerlendirilmesi. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Kongresi l4—l6 Nisan
_Cilt 1.4364“ Ankara: Kök Yayıncılık.
ERMIŞ. S. (2008). Sosyal Bilgiler Dersindeki Arı Disiplinlerin Sınıf İçi
Uygulamalarına ilişkin Oğretmen Görüşleri. (Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi) Bo_lu: Abant İner Baysal Universitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü GUNES. N. (2007). An Analysis of the Revised English Curriculum for Primary
School Grade 4 from a Cross-Curricular Standpoint: Compatibility with the Social Sciences Curriculum. (Yayınlanmamış Yüksek Lisans Ton). Istanbul: Istanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. GÜVEN. S.. GÖKBULUT. Y. ve YEL. S. (2006) 4. ve 5. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi
Programına İlişkin Öğretmen Görüşleri. Ulusal Sınıf öğnmmırği Kongresi ııı—ıs Nisan 2006. Cilt Ho$—475 Ankara: Kök Yayıncılık.
Oman ngıwm Ankın: Devlet Kiupiın Müdürlüğü Buımevi. MEB (Milli Eğitim Bıkınhğı). (2005-). Magnum Sam: any " amı (6- 7.
Suu/iat) Öğretim ngnınu Ankara; Devid Kiupiın Müdürlügü Buımevi. MEB (Milli Eğitim Mung). (20050). [magma Mama/x ami (6- 7. sim/zar)
Öğnrdııı ngıwıu Anım: Devlet Kiııpıın modunun Buımevi. Marie. KV. (2007). Social Siudicı mud the Biıckımiiiı'ı Forgezintadiıeipiinıry
Tadim; and Learning. The Social swam. May/June. ”.”-103. OZTURK. c. (2009). Soıyıi Bil 'ler: Toplmml Yunn- Disiplinlm Bit Hım
(ed. C. Omsk) Sosyal Bilgiler w Dema/: Vatandaşlık Eğitimi Ankm: Pegem Ahdcrni. URL I: Soıyıl bilimler. hnp'JIcr.wikipedia.oq/wiki/Sosynl_bilimler . 27.07.2009.
WEINBAUM. A.. & Recai. A. M. (I995). Contenu] Ieıtııing: A critical aspect oI' school—lowed: transition W Educational km and Sohool-ıo-Work Maldon Seria._(BRiC NO: EDJSI666). YILDIRIM. A. (I996). Disiplinierııuı Ögretim Kavramı Ve Progamlar Açısındın Doğurduğu Sonuçiır. Hacettepe Üniwn-iıesi Eğitim Fakültesi Dergi—r i2: 89-94.
Şahinkaya, N., & Aladağ, E. (2009). İLKÖĞRETİM SOSYAL BİLGİLER PROGRAMINDA SOSYAL BİLGİLER DERSİ İLE MATEMATİK DERSİNİN İLİŞKİLENDİRİLMESİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi, 1(4), 103-123.
AMA
Şahinkaya N, Aladağ E. İLKÖĞRETİM SOSYAL BİLGİLER PROGRAMINDA SOSYAL BİLGİLER DERSİ İLE MATEMATİK DERSİNİN İLİŞKİLENDİRİLMESİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi. Haziran 2009;1(4):103-123.
Chicago
Şahinkaya, Nihan, ve Elif Aladağ. “İLKÖĞRETİM SOSYAL BİLGİLER PROGRAMINDA SOSYAL BİLGİLER DERSİ İLE MATEMATİK DERSİNİN İLİŞKİLENDİRİLMESİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ”. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi 1, sy. 4 (Haziran 2009): 103-23.
EndNote
Şahinkaya N, Aladağ E (01 Haziran 2009) İLKÖĞRETİM SOSYAL BİLGİLER PROGRAMINDA SOSYAL BİLGİLER DERSİ İLE MATEMATİK DERSİNİN İLİŞKİLENDİRİLMESİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi 1 4 103–123.
IEEE
N. Şahinkaya ve E. Aladağ, “İLKÖĞRETİM SOSYAL BİLGİLER PROGRAMINDA SOSYAL BİLGİLER DERSİ İLE MATEMATİK DERSİNİN İLİŞKİLENDİRİLMESİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ”, Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi, c. 1, sy. 4, ss. 103–123, 2009.
ISNAD
Şahinkaya, Nihan - Aladağ, Elif. “İLKÖĞRETİM SOSYAL BİLGİLER PROGRAMINDA SOSYAL BİLGİLER DERSİ İLE MATEMATİK DERSİNİN İLİŞKİLENDİRİLMESİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ”. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi 1/4 (Haziran 2009), 103-123.
JAMA
Şahinkaya N, Aladağ E. İLKÖĞRETİM SOSYAL BİLGİLER PROGRAMINDA SOSYAL BİLGİLER DERSİ İLE MATEMATİK DERSİNİN İLİŞKİLENDİRİLMESİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi. 2009;1:103–123.
MLA
Şahinkaya, Nihan ve Elif Aladağ. “İLKÖĞRETİM SOSYAL BİLGİLER PROGRAMINDA SOSYAL BİLGİLER DERSİ İLE MATEMATİK DERSİNİN İLİŞKİLENDİRİLMESİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ”. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi, c. 1, sy. 4, 2009, ss. 103-2.
Vancouver
Şahinkaya N, Aladağ E. İLKÖĞRETİM SOSYAL BİLGİLER PROGRAMINDA SOSYAL BİLGİLER DERSİ İLE MATEMATİK DERSİNİN İLİŞKİLENDİRİLMESİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi. 2009;1(4):103-2.