ATA. a. (I998). "John Dewey ve Türkiye 'de İlköğretimde Tarih Öğretimi (1923- I930) " Atatürk'ün Cnınlınrlyetin İlanından Sonraki Bedelleri Sempozyumu.
Kocaeli Universitesi ile Atatürk Araştırma Makam'. :. 57—77. ATA. B. (2006). "Som Bilgiler Eğitiminde Yansıtıcı Soruşturma Geleneği w
OluşmrnıaaIık Yaklaşımı Eğitimde Çağdaş Yönelimler ill: "Yapılandır-acılık ve Eğitimde Yanıtınnlan Seınpuynın, Izmir. Özel Tevfik Fikret Okulları. :. —262. l_BAlGR. K. (2007). John Dewey ve Demokratik Eğitim. Erzurum: Atatürk
Universiteai Sosyal Bilimler Enstitüsü (Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi). BENDER. MT. (2005). “John Deneyin Eğitime Bakışı Üzerine Yeni Bir Yonar”.
Gall Üniverslteal Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi. Cilt: 6. Sayı: I. Kırşehin Kırşehir Eğit. Fak. Yay.. s.I3-I9. DEWEY 1. (I913). lntereıt and Effort in Education, Cambridge: H. MifŞn Company. - DEWEY ı. (I987). Özgürlük ve Kültür (Cev. Vedat GÜNYOL). İstanbul: Remzi Kitabevi. DEWEY. ). (l957). Nasıl Düşünürüz (Çev. Baha ARIKAN). İstarıbul: Muallimler Cemiyeti Yay. DEWEY. ı. (I996). Demokrasi ve Eğitim (Çev. Salih OTARAN). İstanbul: Başarı Yay. DEWEY. l. (2008). Okul ve Toplum (Çev. H. Avni BAŞMAN-Yay. Ha.
Selahattin KAYMAKCI). Ankara Pegem A Yay. N. lıveşlmşe amwwmwı-m. 221-242
ERDEN. M (I996). Sinyal Bilgiler Öğretimi. Ankara: Alkım Yayınevi. FIDAN. N. (l985). Oiıııiıiı Öğrenme ve Öğretme, Ankara: Alkım Kitapçılık ve Yayıncılık. _ KANSU. N. A. (1952). Pedagoji Tarihi. lstanbul: Milli Eğitim Basımevi.
KAYA, 8. (2008). "Sarya Bilgiler Öğretmen Adaylarının Düşünmeye Uygun Sınıf
Ortamı Yaratma İle İlgili Öz- Yeterli : Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi " Üniversite-Toplum, Cilt 8. Sayı 3. htm,/lwwwnniversite- toplumoggztexmhgli", id=37l adresinden Ol .Ol .2009 tarihinde alınmıştır.
ÖZTÜRK, c. (2006). “Sosyal Bilgiler: Toplumsal Yaşama Disiplinlerarası Bir
Bakış". Heyet Bilgisi ve Sonya Bilğiler Öğretimi : Yıpılındırmıer Bir Yakima (Ed. Cemil ÖZTÜRK), Ankara: Pegem A Yay.. s. zı-so. SAFRAN. M. (2008). "Sosyal Bilgiler Öğretimine Bakış On Öğretim
Yöntemleriyle Sosyal Bilgiler Öğretimi (Ed. Bayram TAY ve Adem ÖCAL). Ankara: Pegem A Yay., 8. 1-19. . SAYSEL. K.A., (2006). "John Dewey (1859-1952) ve Eğitimde Demokratik
İdealler" Bilim ve Toplum. hıgg/Iwwwğggomjkgb/ağZOObO?l6.asp, adresinden 3 lll MOOS tarihinde alınmıştır. ÜLKEN. H.Z. (1999). Türkiye’de Çağdaş Düşünce Tarihi, İstanbul: Ülken Yay.
ÜLKEN.H.Z.(2001). Eğitim Felsefesi. lstanbul: Ülken Yayınları.
YEŞİLTAŞ. NK. (2007). "John Dewey 'ı'n Eğitim Anlayışı ve Sosyal Bilgiler
Öğretimi Sosyal Bilgiler Eğitimi Açısından Eğitim Klasikleri İncelemeleri (Ed. Bahri ATA ve ikmn BAĞCI). Ankara: Pegem A Yay.. s. 53-72.
JOHN DEWEY’NİN EĞİTİM ANLAYIŞI ve SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİNE YÖNELİK BAZI ÖRNEK UYGULAMALARI
ATA. a. (I998). "John Dewey ve Türkiye 'de İlköğretimde Tarih Öğretimi (1923- I930) " Atatürk'ün Cnınlınrlyetin İlanından Sonraki Bedelleri Sempozyumu.
Kocaeli Universitesi ile Atatürk Araştırma Makam'. :. 57—77. ATA. B. (2006). "Som Bilgiler Eğitiminde Yansıtıcı Soruşturma Geleneği w
OluşmrnıaaIık Yaklaşımı Eğitimde Çağdaş Yönelimler ill: "Yapılandır-acılık ve Eğitimde Yanıtınnlan Seınpuynın, Izmir. Özel Tevfik Fikret Okulları. :. —262. l_BAlGR. K. (2007). John Dewey ve Demokratik Eğitim. Erzurum: Atatürk
Universiteai Sosyal Bilimler Enstitüsü (Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi). BENDER. MT. (2005). “John Deneyin Eğitime Bakışı Üzerine Yeni Bir Yonar”.
Gall Üniverslteal Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi. Cilt: 6. Sayı: I. Kırşehin Kırşehir Eğit. Fak. Yay.. s.I3-I9. DEWEY 1. (I913). lntereıt and Effort in Education, Cambridge: H. MifŞn Company. - DEWEY ı. (I987). Özgürlük ve Kültür (Cev. Vedat GÜNYOL). İstanbul: Remzi Kitabevi. DEWEY. ). (l957). Nasıl Düşünürüz (Çev. Baha ARIKAN). İstarıbul: Muallimler Cemiyeti Yay. DEWEY. ı. (I996). Demokrasi ve Eğitim (Çev. Salih OTARAN). İstanbul: Başarı Yay. DEWEY. l. (2008). Okul ve Toplum (Çev. H. Avni BAŞMAN-Yay. Ha.
Selahattin KAYMAKCI). Ankara Pegem A Yay. N. lıveşlmşe amwwmwı-m. 221-242
ERDEN. M (I996). Sinyal Bilgiler Öğretimi. Ankara: Alkım Yayınevi. FIDAN. N. (l985). Oiıııiıiı Öğrenme ve Öğretme, Ankara: Alkım Kitapçılık ve Yayıncılık. _ KANSU. N. A. (1952). Pedagoji Tarihi. lstanbul: Milli Eğitim Basımevi.
KAYA, 8. (2008). "Sarya Bilgiler Öğretmen Adaylarının Düşünmeye Uygun Sınıf
Ortamı Yaratma İle İlgili Öz- Yeterli : Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi " Üniversite-Toplum, Cilt 8. Sayı 3. htm,/lwwwnniversite- toplumoggztexmhgli", id=37l adresinden Ol .Ol .2009 tarihinde alınmıştır.
ÖZTÜRK, c. (2006). “Sosyal Bilgiler: Toplumsal Yaşama Disiplinlerarası Bir
Bakış". Heyet Bilgisi ve Sonya Bilğiler Öğretimi : Yıpılındırmıer Bir Yakima (Ed. Cemil ÖZTÜRK), Ankara: Pegem A Yay.. s. zı-so. SAFRAN. M. (2008). "Sosyal Bilgiler Öğretimine Bakış On Öğretim
Yöntemleriyle Sosyal Bilgiler Öğretimi (Ed. Bayram TAY ve Adem ÖCAL). Ankara: Pegem A Yay., 8. 1-19. . SAYSEL. K.A., (2006). "John Dewey (1859-1952) ve Eğitimde Demokratik
İdealler" Bilim ve Toplum. hıgg/Iwwwğggomjkgb/ağZOObO?l6.asp, adresinden 3 lll MOOS tarihinde alınmıştır. ÜLKEN. H.Z. (1999). Türkiye’de Çağdaş Düşünce Tarihi, İstanbul: Ülken Yay.
ÜLKEN.H.Z.(2001). Eğitim Felsefesi. lstanbul: Ülken Yayınları.
YEŞİLTAŞ. NK. (2007). "John Dewey 'ı'n Eğitim Anlayışı ve Sosyal Bilgiler
Öğretimi Sosyal Bilgiler Eğitimi Açısından Eğitim Klasikleri İncelemeleri (Ed. Bahri ATA ve ikmn BAĞCI). Ankara: Pegem A Yay.. s. 53-72.
Yeşiltaş, N. K., & Kaymakcı, S. (2009). JOHN DEWEY’NİN EĞİTİM ANLAYIŞI ve SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİNE YÖNELİK BAZI ÖRNEK UYGULAMALARI. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi, 1(4), 227-242.
AMA
Yeşiltaş NK, Kaymakcı S. JOHN DEWEY’NİN EĞİTİM ANLAYIŞI ve SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİNE YÖNELİK BAZI ÖRNEK UYGULAMALARI. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi. Haziran 2009;1(4):227-242.
Chicago
Yeşiltaş, Namık Kemal, ve Selahattin Kaymakcı. “JOHN DEWEY’NİN EĞİTİM ANLAYIŞI Ve SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİNE YÖNELİK BAZI ÖRNEK UYGULAMALARI”. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi 1, sy. 4 (Haziran 2009): 227-42.
EndNote
Yeşiltaş NK, Kaymakcı S (01 Haziran 2009) JOHN DEWEY’NİN EĞİTİM ANLAYIŞI ve SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİNE YÖNELİK BAZI ÖRNEK UYGULAMALARI. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi 1 4 227–242.
IEEE
N. K. Yeşiltaş ve S. Kaymakcı, “JOHN DEWEY’NİN EĞİTİM ANLAYIŞI ve SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİNE YÖNELİK BAZI ÖRNEK UYGULAMALARI”, Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi, c. 1, sy. 4, ss. 227–242, 2009.
ISNAD
Yeşiltaş, Namık Kemal - Kaymakcı, Selahattin. “JOHN DEWEY’NİN EĞİTİM ANLAYIŞI Ve SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİNE YÖNELİK BAZI ÖRNEK UYGULAMALARI”. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi 1/4 (Haziran 2009), 227-242.
JAMA
Yeşiltaş NK, Kaymakcı S. JOHN DEWEY’NİN EĞİTİM ANLAYIŞI ve SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİNE YÖNELİK BAZI ÖRNEK UYGULAMALARI. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi. 2009;1:227–242.
MLA
Yeşiltaş, Namık Kemal ve Selahattin Kaymakcı. “JOHN DEWEY’NİN EĞİTİM ANLAYIŞI Ve SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİNE YÖNELİK BAZI ÖRNEK UYGULAMALARI”. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi, c. 1, sy. 4, 2009, ss. 227-42.
Vancouver
Yeşiltaş NK, Kaymakcı S. JOHN DEWEY’NİN EĞİTİM ANLAYIŞI ve SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİNE YÖNELİK BAZI ÖRNEK UYGULAMALARI. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi. 2009;1(4):227-42.