BibTex RIS Kaynak Göster

EVOLUTION OF MARKET ORIENTATION SCALES ON THE BASIS OF CONSUMER CONSUMPTION

Yıl 2012, Cilt: 1 Sayı: 2, 26 - 45, 01.06.2012

Öz

In this study, the most popular scales in market orientation literature, MARKOR and MKTOR were evaluated, based on the perception of consumers. So, factor analysis hold for both scales and market orientation components for both scales determined. Then the effect of these components on customer satisfaction and customer trust were identified

PAZAR ODAKLILIK ÖLÇEKLERİNİN TÜKETİCİ ALGILAMALARI ESASINDA DEĞERLENDİRİLMESİ

Yıl 2012, Cilt: 1 Sayı: 2, 26 - 45, 01.06.2012

Öz

Bu çalışmada, pazar odaklılık literatüründe en fazla kabul gören ve tartışmalara konu olan MARKOR ve MKTOR ölçeklerinin tüketici algılamaları esas alınarak değerlendirilmesi yapılmıştır. Bunun için her iki ölçek ayrı ayrılıkta faktör analizine tabi tutularak her iki ölçekle ilgili pazar odaklılık boyutları belirlenmiş ve bu boyutların müşteri memnuniyeti ve müşteri güveni üzerinde etkileri belirlenmeye çalışılmıştır

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA59EH37KS
Yazarlar

Hayrettin Zengin Bu kişi benim

Şahin Ekber Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2012
Yayımlandığı Sayı Yıl 2012 Cilt: 1 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Zengin, H., & Ekber, Ş. (2012). PAZAR ODAKLILIK ÖLÇEKLERİNİN TÜKETİCİ ALGILAMALARI ESASINDA DEĞERLENDİRİLMESİ. Sakarya Üniversitesi İktisat Dergisi, 1(2), 26-45.
AMA Zengin H, Ekber Ş. PAZAR ODAKLILIK ÖLÇEKLERİNİN TÜKETİCİ ALGILAMALARI ESASINDA DEĞERLENDİRİLMESİ. Sakarya Üniversitesi İktisat Dergisi. Haziran 2012;1(2):26-45.
Chicago Zengin, Hayrettin, ve Şahin Ekber. “PAZAR ODAKLILIK ÖLÇEKLERİNİN TÜKETİCİ ALGILAMALARI ESASINDA DEĞERLENDİRİLMESİ”. Sakarya Üniversitesi İktisat Dergisi 1, sy. 2 (Haziran 2012): 26-45.
EndNote Zengin H, Ekber Ş (01 Haziran 2012) PAZAR ODAKLILIK ÖLÇEKLERİNİN TÜKETİCİ ALGILAMALARI ESASINDA DEĞERLENDİRİLMESİ. Sakarya Üniversitesi İktisat Dergisi 1 2 26–45.
IEEE H. Zengin ve Ş. Ekber, “PAZAR ODAKLILIK ÖLÇEKLERİNİN TÜKETİCİ ALGILAMALARI ESASINDA DEĞERLENDİRİLMESİ”, Sakarya Üniversitesi İktisat Dergisi, c. 1, sy. 2, ss. 26–45, 2012.
ISNAD Zengin, Hayrettin - Ekber, Şahin. “PAZAR ODAKLILIK ÖLÇEKLERİNİN TÜKETİCİ ALGILAMALARI ESASINDA DEĞERLENDİRİLMESİ”. Sakarya Üniversitesi İktisat Dergisi 1/2 (Haziran2012), 26-45.
JAMA Zengin H, Ekber Ş. PAZAR ODAKLILIK ÖLÇEKLERİNİN TÜKETİCİ ALGILAMALARI ESASINDA DEĞERLENDİRİLMESİ. Sakarya Üniversitesi İktisat Dergisi. 2012;1:26–45.
MLA Zengin, Hayrettin ve Şahin Ekber. “PAZAR ODAKLILIK ÖLÇEKLERİNİN TÜKETİCİ ALGILAMALARI ESASINDA DEĞERLENDİRİLMESİ”. Sakarya Üniversitesi İktisat Dergisi, c. 1, sy. 2, 2012, ss. 26-45.
Vancouver Zengin H, Ekber Ş. PAZAR ODAKLILIK ÖLÇEKLERİNİN TÜKETİCİ ALGILAMALARI ESASINDA DEĞERLENDİRİLMESİ. Sakarya Üniversitesi İktisat Dergisi. 2012;1(2):26-45.

33083
Bu çalışma Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 Uluslararası Lisansı altında lisanslanmıştır.