“SOCIALMEDIA”AS ATOOLFORCOMMUNICATIONWITHTARGET GROUPANDSTAKEHOLDERS:GAZİOSMANPAŞAUNIVERSITY(GOU) SAMPLE The mode of communication has been changed by web 2.0. Before web 2.0, organizations were just be able to convey their messages. But now, they can see the effects of messages since the time they sent messages. This mode of communication is being used by many commercial enterprises in our country. Corporations are now realizing the benefits of these effects, especially during communications with their acceptors
Web 2.0 ile iletişimin şekli de değişmiştir. Web 2.0 öncesinde organizasyonlar sadece mesajlarını iletebilmekteydi. Şimdi ise mesajı verdikleri andan itibaren mesajın etkilerini görebilmektedirler. Bu iletişim yöntemi ülkemizde de birçok ticari işletme tarafından etkin olarak kullanılmaktadır. Kurumlar ise muhatapları ile iletişimde bu araçların bir strateji doğrultusunda kullanılmasının sağladığı faydaların yeni farkına varmaktadır
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Aralık 2013 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2013 Cilt: 5 Sayı: 2 |