Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

ÇAĞRI MERKEZLERİNİN İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ

Yıl 2016, , 1 - 29, 02.01.2016
https://doi.org/10.1501/sbeder_0000000108

Öz

Her geçen gün gelişen teknoloji ile birlikte müşterilerin ihtiyaçlarında da değişmeler
olmaktadır. Bu değişime ayak uydurmak isteyen, müşterilerin sorunlarına hızlı ve doğru
çözümler bulmak isteyen işletmeler artık müşterilerine telefon ile de hizmet vermeye
başlamışlardır. Bankacılık, medya, telekom gibi kurumsal hizmet kuruluşlarının bu sistemi
kullanması nedeniyle hem ülkemizde hem de dünya da yaygın olarak kullanılmaya
başlamıştır.
Bu makalede; çağrı merkezlerinde çalışma şartları, gürültü, sağlık sorunları, vardiya sistemi,
iş yoğunluğu gibi konuların çalışanlara etkileri incelenmiştir.

Kaynakça

  • . NIOSH (National Institute for Occupational Safety and Health) (2011) “Reducing Noise Hazards for Call and Dispatch Center Operators” Columbia
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular İşçi Sağlığı ve İş Güvenliği
Bölüm Araştırma Makaleleri
Yazarlar

Adem Yaşar Bu kişi benim

Fatih Alpsoy Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 2 Ocak 2016
Yayımlandığı Sayı Yıl 2016

Kaynak Göster

APA Yaşar, A., & Alpsoy, F. (2016). ÇAĞRI MERKEZLERİNİN İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ. Ankara Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 7(1), 1-29. https://doi.org/10.1501/sbeder_0000000108