BibTex RIS Kaynak Göster

A Research on the Effects of Design Factor as a Competitive Tool Creating Memorability through Emotions

Yıl 2012, Cilt: 9 Sayı: 2, - , 01.06.2012

Öz

Rekabet Aracı Olarak Tasarım Faktörünün Duygu Aracılığıyla Hatırlanabilirlik Yaratma Etkisine Yönelik Bir Araştırma

Yıl 2012, Cilt: 9 Sayı: 2, - , 01.06.2012

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Editörden
Yazarlar

F. Özlem Güzel Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2012
Yayımlandığı Sayı Yıl 2012 Cilt: 9 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Güzel, F. Ö. (2012). Rekabet Aracı Olarak Tasarım Faktörünün Duygu Aracılığıyla Hatırlanabilirlik Yaratma Etkisine Yönelik Bir Araştırma. Seyahat Ve Otel İşletmeciliği Dergisi, 9(2).

Seyahat ve Otel İşletmeciliği (Journal of Travel and Hotel Business) is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
26935
Dergimiz EBSCOhost, Index Copernicus, Ulakbim,  DRJI, Research Bible, SOBİAD ve ASOS tarafından indekslenmektedir.