BibTex RIS Kaynak Göster

AN INVESTIGATION TO FIND OUT COMPLAINING BEHAVIOR AND COMPLAINING ATTITUDES OF HOTEL GUESTS

Yıl 2011, Cilt: 8 Sayı: 1, - , 01.03.2011

Öz

OTEL MÜŞTERİLERİNİN ŞİKAYET DAVRANIŞLARI VE TUTUMLARINI BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA

Yıl 2011, Cilt: 8 Sayı: 1, - , 01.03.2011

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Editörden
Yazarlar

Mehmet Oğuzhan İlban Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mart 2011
Yayımlandığı Sayı Yıl 2011 Cilt: 8 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA İlban, M. O. (2011). OTEL MÜŞTERİLERİNİN ŞİKAYET DAVRANIŞLARI VE TUTUMLARINI BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA. Seyahat Ve Otel İşletmeciliği Dergisi, 8(1).

Seyahat ve Otel İşletmeciliği (Journal of Travel and Hotel Business) is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
26935
Dergimiz EBSCOhost, Index Copernicus, Ulakbim,  DRJI, Research Bible, SOBİAD ve ASOS tarafından indekslenmektedir.