BibTex RIS Kaynak Göster

HOUSEKEEPERS' OPINIONS ABOUT SERVICE QUALITY DIMENSIONS IN HOTEL ESTABLISHMENTS: ESKIŞEHİR SAMPLE

Yıl 2010, Cilt: 7 Sayı: 4, - , 01.12.2010

Öz

OTELLERDE KAT HİZMETLERİ YÖNETİCİLERİNİN HİZMET KALİTESİ BOYUTLARI İLE İLGİLİ BAKIŞ AÇILARI: ESKİŞEHİR ÖRNEĞİ

Yıl 2010, Cilt: 7 Sayı: 4, - , 01.12.2010

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Editörden
Yazarlar

MERYEM AKOĞLAN Kozak Bu kişi benim

ÇAĞIL HALE Özel Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Aralık 2010
Yayımlandığı Sayı Yıl 2010 Cilt: 7 Sayı: 4

Kaynak Göster

APA Kozak, M. A., & Özel, Ç. H. (2010). OTELLERDE KAT HİZMETLERİ YÖNETİCİLERİNİN HİZMET KALİTESİ BOYUTLARI İLE İLGİLİ BAKIŞ AÇILARI: ESKİŞEHİR ÖRNEĞİ. Seyahat Ve Otel İşletmeciliği Dergisi, 7(4).

Seyahat ve Otel İşletmeciliği (Journal of Travel and Hotel Business) is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
26935
Dergimiz EBSCOhost, Index Copernicus, Ulakbim,  DRJI, Research Bible, SOBİAD ve ASOS tarafından indekslenmektedir.