BibTex RIS Kaynak Göster

WEB BASED MULTINATIONAL COLLABORATIVE DESTINATION MARKETING STRATEGY: A CASE STUDY OF TURKEY

Yıl 2009, Cilt: 6 Sayı: 3, - , 01.09.2009

Öz

WEB TABANLI ÜLKELERARASI ORTAK DESTİNASYON PAZARLAMA STRATEJİSİ: TÜRKİYE İÇİN BİR DEĞERLENDİRME

Yıl 2009, Cilt: 6 Sayı: 3, - , 01.09.2009

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Editörden
Yazarlar

Ali Yaylı Bu kişi benim

R.pars Şahbaz Bu kişi benim

Nurettin Alabay Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Eylül 2009
Yayımlandığı Sayı Yıl 2009 Cilt: 6 Sayı: 3

Kaynak Göster

APA Yaylı, A., Şahbaz, R., & Alabay, N. (2009). WEB TABANLI ÜLKELERARASI ORTAK DESTİNASYON PAZARLAMA STRATEJİSİ: TÜRKİYE İÇİN BİR DEĞERLENDİRME. Seyahat Ve Otel İşletmeciliği Dergisi, 6(3).

Seyahat ve Otel İşletmeciliği (Journal of Travel and Hotel Business) is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
26935
Dergimiz EBSCOhost, Index Copernicus, Ulakbim,  DRJI, Research Bible, SOBİAD ve ASOS tarafından indekslenmektedir.