BibTex RIS Kaynak Göster

CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT AND AN EVALUATION CONCERNING ITS APPLICATION IN HOTEL ESTABLISHMENTS

Yıl 2007, Cilt: 4 Sayı: 1, - , 01.03.2007

Öz

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİNİN OTEL İŞLETMELERİNDE UYGULANABİLİRLİĞİNE İLİŞKİN BİR DEĞERLENDİRME

Yıl 2007, Cilt: 4 Sayı: 1, - , 01.03.2007

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Editörden
Yazarlar

EMRAH Özkul Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mart 2007
Yayımlandığı Sayı Yıl 2007 Cilt: 4 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Özkul, E. (2007). MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİNİN OTEL İŞLETMELERİNDE UYGULANABİLİRLİĞİNE İLİŞKİN BİR DEĞERLENDİRME. Seyahat Ve Otel İşletmeciliği Dergisi, 4(1).

Seyahat ve Otel İşletmeciliği (Journal of Travel and Hotel Business) is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
26935
Dergimiz EBSCOhost, Index Copernicus, Ulakbim,  DRJI, Research Bible, SOBİAD ve ASOS tarafından indekslenmektedir.