BibTex RIS Kaynak Göster

COMPLAINT BEHAVIORS OF TURKISH AND DUTCH HOTEL CUSTOMERS: DIFFERENCES AND SIMILARITIES

Yıl 2004, Cilt: 1 Sayı: 2, - , 01.06.2004

Öz

TÜRK VE HOLLANDALI OTEL MÜŞTERİLERİNİN ŞİKAYET DAVRANIŞLARI: FARKLAR VE BENZERLİKLER

Yıl 2004, Cilt: 1 Sayı: 2, - , 01.06.2004

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Editörden
Yazarlar

Atila Yüksel Bu kişi benim

Uğur Keskin Kılınç Bu kişi benim

Fisun Yüksel Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2004
Yayımlandığı Sayı Yıl 2004 Cilt: 1 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Yüksel, A., Kılınç, U. K., & Yüksel, F. (2004). TÜRK VE HOLLANDALI OTEL MÜŞTERİLERİNİN ŞİKAYET DAVRANIŞLARI: FARKLAR VE BENZERLİKLER. Seyahat Ve Otel İşletmeciliği Dergisi, 1(2).

Seyahat ve Otel İşletmeciliği (Journal of Travel and Hotel Business) is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
26935
Dergimiz EBSCOhost, Index Copernicus, Ulakbim,  DRJI, Research Bible, SOBİAD ve ASOS tarafından indekslenmektedir.