Bir destinasyonun pazarlamasında, destinasyonlarla ilgili içerik barındıran web siteleri, o destinasyonu ziyaret edecek olan turiste ihtiyaç duyduğu her türlü konu hakkında bilgi sağlayabilecek potansiyele sahiptir. Üstelik, internet sayesinde bu tanıtım, daha az maliyetli ve kolay bir şekilde yapılabilmektedir. Bu çalışmanın amacı, bir destinasyonu ziyaret etmek isteyen turistin, önceden destinasyona ait web sitelerinden ne kadar bilgi edindiğini ve o destinasyonun web sitelerine ne kadar ilgi gösterdiğini ölçmektir. Destinasyon tercihindeki diğer unsurlar da göz önünde bulundurularak, yerli turistlerin bir destinasyonu ziyaret etmeden önce web sitelerinden ne kadar faydalandığı ölçülmüştür
destinasyon destinasyon pazarlaması destinasyon web siteleri turizm pazarlaması
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | Halkla İlişkiler |
Bölüm | Araştırma Makalesi |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 15 Kasım 2013 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2013 Sayı: 5 |
Selçuk Üniversitesi Sosyal ve Teknik Araştırmalar Dergisi Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı (CC BY NC) ile lisanslanmıştır.