This study includes some suggestions about how to teach the energy unit after a seminar named “Blinds and Physics
Education”. These suggestions reflect the views of 17 workshop participants. These participants were volunteers and students
in Middle East Technical University (METU). The views of this group about how instructional objectives in energy unit should be
applied were taken both written format and transcriptions of record. We hope that this article would be useful for high school
physics teachers and curriculum developers.
Bu çalışma, “Görme Engelliler ve Fizik Eğitimi” konulu sunum sonrasında enerji ünitesinin nasıl öğretilebileceği ile ilgili önerileri
içermektedir. Bu öneriler, çalıştaya katılan 17 katılımcının görüşlerini yansıtmaktadır. Bu katılımcılar, ODTÜ’de öğrenim gören
gönüllü öğrencilerden oluşmuştur. Bu grubun ünitenin kazanımlarının nasıl uygulanabileceği konusundaki görüşleri hem yazılı
olarak hem de tartışmaların kayıtlarının yazılması ile elde edilmiştir. Bu çalışmanın, lise fizik öğretmenlerine ve öğretim programı
geliştiricilerine faydalı olmasını temenni ediyoruz.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Haziran 2012 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2012 Cilt: 7 Sayı: 29 |