BibTex RIS Kaynak Göster

BEDEN EĞİTİMİ ve SPOR BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN INTERNET KULLANMA DURUMLARI

Yıl 2006, Cilt: 1 Sayı: 2, 18 - 24, 01.12.2006

Öz

İnternet ve buna bağlı teknolojiler günden güne hızlı bir gelişim ve değişim göstermektedir. İnternet; eğitim, ticaret, bankacılık, gazetecilik, spor eğitimi ve eğlence gibi sektörlerde kullanılan etkin bir araç haline gelmiştir. Zaman içinde internetin bilgiye ulaşmada çok hızlı ve uygun bir ortam olduğu anlaşılmış ve daha önce uygulanan sistemlere göre avantaj sağladığı ortaya çıkmıştır. Bireylerin teknoloji ile daha iç içe olmaları, dünyadaki gelişmelerden haberdar olarak, kendilerini geliştirmelerine katkıda bulunmaktadır. İnternet sayesinde bilginin kaynağına ulaşmak hiç zor olmamakla birlikte, aynı zamanda konunun uzmanlarından yararlanma imkanı sağlamaktadır. Bu yararları düşünüldüğünde teknolojiyi öğrenmek kaçınılmaz olmaktadır. İnternet kullanımı; bilgiye ulaşmada, yer ve zaman sınırlamasının ortadan kaldırılmasında, bilginin depolanmasında ve kullanıcılara göre seçeneklerin sunulmasında büyük avantajlar sağlamaktadır. Bu bağlamda çalışmamızda; Beden Eğitimi ve Spor bölümü öğrencilerinin internet kullanma düzeylerini araştırıp, spor eğitimi amacıyla bilgiye ulaşmasını kolaylaştırarak etkili kullanımına yönelik önerilerde bulunulmaktadır.

Kaynakça

  • • Akkoyunlu, Buket (2002) Eğitimde internet kullanımı. BİTAV Yayınları.
  • • Ceren-Bitav, (2000). “Bilgisayar Okuryazarlığı-8, İstanbul.
  • • İşman,A.;Gündüz, H.B.;İşbulan,O.;Demir,Z (2006). Eğitim Yönetimi Tezsiz Master Programında Bulunan Eğitim Yöneticisi Aday Öğretmenlerin İnternete Yönelik Yeterlilikleri. “VI.Uluslar arası Eğitim Teknolojileri Konferansı, Cilt 2”. Doğu Akdeniz Üniversitesi, KKTC
  • • Mohnsen, B. (2001). “Instructional Software To Meet National Standarts”. JOPERD. 71 (3), 19-22.
  • • Shih, Y & Cifuentes,L (2000) Online ESL Learning: An Authentic Contact, paper presented at the international conference on computer asisted in instruction 8th november 21-24 2000, Taipei Taiwan.
  • • Sheingold, K.; Hadley, M. (1990). “Accomplished Teachers: Integrating Computers into Classroom Practice”.Technical Report, Center for Technology in Education, Bank Street College of Education.
  • • Winn, W. (2002). “Current Trends in Educational Technology Research: The Study of Learning Environments”. Educational Psychology Review. 14 (3), 331-350.
  • • www.sporbilim.com, erişim tarihi: 02.06.2006 saat:18.27.
Yıl 2006, Cilt: 1 Sayı: 2, 18 - 24, 01.12.2006

Öz

Kaynakça

  • • Akkoyunlu, Buket (2002) Eğitimde internet kullanımı. BİTAV Yayınları.
  • • Ceren-Bitav, (2000). “Bilgisayar Okuryazarlığı-8, İstanbul.
  • • İşman,A.;Gündüz, H.B.;İşbulan,O.;Demir,Z (2006). Eğitim Yönetimi Tezsiz Master Programında Bulunan Eğitim Yöneticisi Aday Öğretmenlerin İnternete Yönelik Yeterlilikleri. “VI.Uluslar arası Eğitim Teknolojileri Konferansı, Cilt 2”. Doğu Akdeniz Üniversitesi, KKTC
  • • Mohnsen, B. (2001). “Instructional Software To Meet National Standarts”. JOPERD. 71 (3), 19-22.
  • • Shih, Y & Cifuentes,L (2000) Online ESL Learning: An Authentic Contact, paper presented at the international conference on computer asisted in instruction 8th november 21-24 2000, Taipei Taiwan.
  • • Sheingold, K.; Hadley, M. (1990). “Accomplished Teachers: Integrating Computers into Classroom Practice”.Technical Report, Center for Technology in Education, Bank Street College of Education.
  • • Winn, W. (2002). “Current Trends in Educational Technology Research: The Study of Learning Environments”. Educational Psychology Review. 14 (3), 331-350.
  • • www.sporbilim.com, erişim tarihi: 02.06.2006 saat:18.27.
Toplam 8 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil İngilizce
Bölüm Articles
Yazarlar

Metin Argan Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Aralık 2006
Yayımlandığı Sayı Yıl 2006 Cilt: 1 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Argan, M. (2006). BEDEN EĞİTİMİ ve SPOR BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN INTERNET KULLANMA DURUMLARI. Spor Yönetimi Ve Bilgi Teknolojileri, 1(2), 18-24.
AMA Argan M. BEDEN EĞİTİMİ ve SPOR BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN INTERNET KULLANMA DURUMLARI. Spor Yönetimi ve Bilgi Teknolojileri. Aralık 2006;1(2):18-24.
Chicago Argan, Metin. “BEDEN EĞİTİMİ Ve SPOR BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN INTERNET KULLANMA DURUMLARI”. Spor Yönetimi Ve Bilgi Teknolojileri 1, sy. 2 (Aralık 2006): 18-24.
EndNote Argan M (01 Aralık 2006) BEDEN EĞİTİMİ ve SPOR BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN INTERNET KULLANMA DURUMLARI. Spor Yönetimi ve Bilgi Teknolojileri 1 2 18–24.
IEEE M. Argan, “BEDEN EĞİTİMİ ve SPOR BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN INTERNET KULLANMA DURUMLARI”, Spor Yönetimi ve Bilgi Teknolojileri, c. 1, sy. 2, ss. 18–24, 2006.
ISNAD Argan, Metin. “BEDEN EĞİTİMİ Ve SPOR BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN INTERNET KULLANMA DURUMLARI”. Spor Yönetimi ve Bilgi Teknolojileri 1/2 (Aralık 2006), 18-24.
JAMA Argan M. BEDEN EĞİTİMİ ve SPOR BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN INTERNET KULLANMA DURUMLARI. Spor Yönetimi ve Bilgi Teknolojileri. 2006;1:18–24.
MLA Argan, Metin. “BEDEN EĞİTİMİ Ve SPOR BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN INTERNET KULLANMA DURUMLARI”. Spor Yönetimi Ve Bilgi Teknolojileri, c. 1, sy. 2, 2006, ss. 18-24.
Vancouver Argan M. BEDEN EĞİTİMİ ve SPOR BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN INTERNET KULLANMA DURUMLARI. Spor Yönetimi ve Bilgi Teknolojileri. 2006;1(2):18-24.