Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

E-TİCARET PLATFORMUNDA ALIŞVERİŞ YAPAN KİŞİLERİN YENİDEN PAZARLAMA UYGULAMALARINA BAKIŞI

Yıl 2023, Cilt: 4 Sayı: 7, 65 - 82, 30.06.2023
https://doi.org/10.51727/tbj.1315334

Öz

Bu çalışma, e-ticaret platformlarında alışveriş yapan kişilerin yeniden pazarlama uygulamalarına bakışını analiz etmeyi amaçlamaktadır. Çalışmada nedensel ilişkisel bir yöntemle nicel bir yaklaşım kullanılmıştır. Çalışmada veri toplama tekniği olarak Google Formlar platformu kullanılarak katılımcılara ulaştırılan anket yöntemi kullanılmıştır. Bu çalışmanın evreni e-ödeme kullanarak e-ticaret sitelerinde çevrimiçi alışveriş yapan kişilerdir. Örneklemi ise kolayda örnekleme tekniği kullanılarak belirlenen 430 katılımcıdan oluşmaktadır. Elde edilen veriler SPSS paket programı kullanılarak analiz edilmiştir. Katılımcıların, güvendiği markaların yeniden pazarlama reklamlarının satın alma davranışı üzerinde etkisi olduğu sonucu bulunmuştur. Bunun yanında, yeniden pazarlama yapma adına kişilerin bilgilerinin tutulması katılımcıları rahatsız eden bir diğer sonuç olarak karşımıza çıkmaktadır.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular İşletme
Bölüm Araştırma Makaleleri
Yazarlar

Mücahit Ezer 0000-0002-4487-5621

Erken Görünüm Tarihi 30 Haziran 2023
Yayımlanma Tarihi 30 Haziran 2023
Gönderilme Tarihi 15 Haziran 2023
Kabul Tarihi 29 Haziran 2023
Yayımlandığı Sayı Yıl 2023 Cilt: 4 Sayı: 7

Kaynak Göster

APA Ezer, M. (2023). E-TİCARET PLATFORMUNDA ALIŞVERİŞ YAPAN KİŞİLERİN YENİDEN PAZARLAMA UYGULAMALARINA BAKIŞI. Turkish Business Journal, 4(7), 65-82. https://doi.org/10.51727/tbj.1315334

               

                  TBJ
Turkish Business Journal

       ISSN: 2717-848X