BibTex RIS Kaynak Göster

COMPARATIVE EDUCATION: THE FIELD WHICH SHOULD BE GIVEN IMPORTANCE IN THE STUDIES OF TURKISH EDUCATIONAL SCIENCES

Yıl 2003, Cilt: 1 Sayı: 3, 0 - 0, 01.09.2003

Öz

In this article, the field of Comparative Education and its significance in terms of Turkish educational system are discussed. The knowledges presented in the article has been collected by the review of literature. In addition, the definition, the goals and the history of the comparative education are dealt with in the article.

KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM: TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ ÇALIŞMALARI İÇİNDE ÖNEMSENMESİ GEREKEN BİR ALAN

Yıl 2003, Cilt: 1 Sayı: 3, 0 - 0, 01.09.2003

Öz

Bu makalede karşılaştırmalı eğitim alanı ve bu alanın Türk eğitim sistemi açısından önemi ele alınmaktadır. Makalede sunulan bilgiler alan taraması ile elde edilmiştir. Makalede karşılaştırmalı eğitimin tanımı, amaçları, yöntemi, tarihçesi sunulmaktadır. Ayrıca karşılaştırmalı eğitimin Türkiye açısından önemi de ele alınmaktadır.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA59TB67ZK
Bölüm Makaleler
Yazarlar

İrfan Erdoğan Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Eylül 2003
Gönderilme Tarihi 1 Eylül 2003
Yayımlandığı Sayı Yıl 2003 Cilt: 1 Sayı: 3

Kaynak Göster

APA Erdoğan, İ. (2003). KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM: TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ ÇALIŞMALARI İÇİNDE ÖNEMSENMESİ GEREKEN BİR ALAN. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 1(3).

                                                                                                    Türk Eğitim Bilimleri Dergisi Gazi Üniversitesi Rektörlüğü tarafından yayınlanmaktadır.

                                                                                                                                      Creative Commons Lisansı