BibTex RIS Kaynak Göster

-

Yıl 2002, Cilt: 9 Sayı: 9, - , 01.01.2002

Öz

Eğitimde Öğrenim Biçimlerinin Önemi

Yıl 2002, Cilt: 9 Sayı: 9, - , 01.01.2002

Öz

Öğrenim, bir hedefi olan, aktif bir süreçtir ve yine aktif bir itici güce, yani iyi bir eğiticiye gereksinim duyar. İyi bir öğrenimde iyi bir eğitici kadar önemli olan, ancak sıklıkla göz ardı edilen bir diğer faktör, öğrencilerin öğrenim biçimleridir. Öğrenim biçimi, kısaca, yeni ve zor bilgi ve becerileri kazanma sürecinde, kişilerin öğrenme amacı ile yoğunlaştıkları yol olarak tanımlanabilir ve bu önemli faktörün dikkate alınması ile gerçekleştirilecek tıp eğitimi programı, eğitimde kaliteyi arttıracaktır.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Orjinal Araştırma
Yazarlar

Züleyha Alper Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Ocak 2002
Gönderilme Tarihi 5 Eylül 2015
Yayımlandığı Sayı Yıl 2002 Cilt: 9 Sayı: 9

Kaynak Göster

Vancouver Alper Z. Eğitimde Öğrenim Biçimlerinin Önemi. Tıp Eğitimi Dünyası. 2002;9(9).