BibTex RIS Kaynak Göster

-

Yıl 2004, Cilt: 14 Sayı: 14, - , 01.06.2004

Öz

Yetişkin Eğitiminde Motivasyon ve Kolaylaştırma

Yıl 2004, Cilt: 14 Sayı: 14, - , 01.06.2004

Öz

Bilindiği gibi öğrenme, öğrencinin önceden öğrendiklerinden ve kendi motivasyonundan, eğiticinin pozitif desteğinden, materyalin organize bir şekilde sunumundan, kavramların tekrarlanmasından, görevlerin ve materyalin anlamlılığından, öğrencinin aktif katılımından ve eğitici tarafından oluşturulan fiziksel ve duygusal ortamdan etkilenmektedir. Ve yine bilindiği gibi yetişkinler için öğrenme, çocuklardakinden farklıdır. Çünkü, yetişkinleri öğrenmede çocuklardan ayıran 4 farklı özellik vardır. Bunlar; kendi kendini yönetme, deneyim, gerçek yaşam problemleri ve öğrendiğini hemen uygulama ihtiyacıdır. Yetişkin eğitimindeki bu farklılıkları dikkate alarak planlanacak olan tıp eğitimi, son yıllardaki yeni eğitim modelleri arayışlarına yön verecektir.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Orjinal Araştırma
Yazarlar

Züleyha Alper Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2004
Gönderilme Tarihi 5 Eylül 2015
Yayımlandığı Sayı Yıl 2004 Cilt: 14 Sayı: 14

Kaynak Göster

Vancouver Alper Z. Yetişkin Eğitiminde Motivasyon ve Kolaylaştırma. TED. 2004;14(14).