Editöre Mektup
BibTex RIS Kaynak Göster

BİR EĞİTİM MATERYALİ OLARAK HEKİM-HASTA İLETİŞİMİ KONULU POSTER DENEMESİ

Yıl 2017, Cilt: 16 Sayı: 50, 43 - 44, 29.12.2017

Öz




Dünyanın önde gelen tıp fakültelerinin müfredatlarında hekim-hasta
iletişimi derslerinin önemli bir yer tuttuğu görülür. Ülkemiz tıp
fakültelerinin birçoğunda ise hekim-hasta iletişimi konulu herhangi bir ders
bulunmamaktadır. Bu durum, hekimlerin meslek hayatlarına hazırlıksız
başlamalarına, dolayısıyla zaman zaman hastalarla çatışmalar yaşanmasına yol
açmaktadır. Öğrencilerin hekim-hasta iletişimi konusuna dikkatlerini çekmek amacıyla, uluslararası literatür verileri ışığında bir poster hazırladık. Bu poster çalışmasının bir eğitim materyali olarak kullanılabileceği düşüncesiyle Tıp Eğitimi Dünyası okurları ile paylaşıyoruz.

Kaynakça

  • 1. Gültekin, E. Etik Açıdan Doğru Hekim-Hasta İletişimi Nasıl Olmalıdır? Tıp Etiği-Hukuku-Tarihi Dergisi, 2016;24(3):111-115.
Yıl 2017, Cilt: 16 Sayı: 50, 43 - 44, 29.12.2017

Öz

Kaynakça

  • 1. Gültekin, E. Etik Açıdan Doğru Hekim-Hasta İletişimi Nasıl Olmalıdır? Tıp Etiği-Hukuku-Tarihi Dergisi, 2016;24(3):111-115.
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Bölüm Poster-Kısa bildiri
Yazarlar

Elif Gültekin

Yayımlanma Tarihi 29 Aralık 2017
Gönderilme Tarihi 18 Ağustos 2017
Yayımlandığı Sayı Yıl 2017 Cilt: 16 Sayı: 50

Kaynak Göster

Vancouver Gültekin E. BİR EĞİTİM MATERYALİ OLARAK HEKİM-HASTA İLETİŞİMİ KONULU POSTER DENEMESİ. TED. 2017;16(50):43-4.