In Dokuz Eylul Faculty of Medicine, peer mentoring program has been developed and introduced with the aim of providing support to first year medical students for adaptation to faculty and educational system. The aim of this paper is to share the two-year experience of peer mentoring program. It is thought that, peer mentoring program has provided an important contribution to first year medical students for adaptation to faculty and educational system and it should be developed and carried on in the light of feedback and experiences.
Dokuz Eylül Üniversitesi Tıp Fakültesinde Dönem 1 öğrencilerinin fakülte ve eğitim sistemine uyumlarını kolaylaştırmak amacıyla akran danışmanlığı programı geliştirilmiş ve uygulanmaya başlanmıştır. Bu makalede akran danışmanlığı programına ilişkin iki yıllık deneyimin paylaşılması amaçlanmıştır. Akran danışmanlığının Dönem 1 öğrencilerine fakülte ve eğitim sistemine uyum konusunda önemli katkılar sağladığı, deneyimler ve geribildirimler ışığında geliştirilerek sürdürülmesi gerektiği düşünülmektedir.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | Sağlık Kurumları Yönetimi |
Bölüm | Orjinal Araştırma |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 31 Aralık 2018 |
Gönderilme Tarihi | 31 Ekim 2018 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2018 Cilt: 17 Sayı: 53 |