• BROUE, Pierre / TEMİME, Emile; İspanya İç Savaşı, Çeviren: Aydın Emeç, İstanbul: Hür Yayın ve Ticaret A.Ş., 1976.
• CARRETER, Fernando Lazaro; “Apuntes Sobre el Teatro de García Lorca”, Federico García Lorca, El Escritor y la Critica, der: Manuel Gil-Ildefenso. Madrid: Taurus, 1973.
• CONNEL, R.W.; Toplumsal Cinsiyet ve İktidar, Çeviren: Cem Soydemir. İstanbul: Ayrıntı Yayınları, 1998.
• DAWES, Greg; “On the Textualization of Sexuality and History in Hispanism”, Cultural Logic, Cilt 1, Sayı 1, Sonbahar 1997.
• EBERT, Teresa; "Ludic Feminism, the Body, Performance, and Labor: Bringing Materialism Back into Feminist Cultural Studies,", Cultural Critique (Kış 1993)
• GABRİELE, John P.; “House and Body: Confinement in Lorca’s Woman-Conscious Trilogy”, Hispanic Research Journal, Vol. 1, No.3 Ekim 2000.
• KOCA, Cezmi; “Federico García Lorca’nın Tragedyalarında Kadın”, Tiyatro Araştırmaları Dergisi, Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih-Coğrafya Fakültesi, Yıl. 1994, Sayı: 11, s. 75-83. Ankara: Ankara Üniversitesi Basımevi, 1997.
• LORCA; Federico García, Obras Completas, III, Madrid: Aguilar, 1986.
• LORCA; Federico García, Bütün Oyunları-1, Çeviren: A. Turan Oflazoğlu- Tahsin Saraç. İstanbul: Adam Yayıncılık, 1995.
• LORCA; Federico García, Beş Yıl Geçince, Çeviren: Murat Uyurkulak, Claude Leon, Mahir Günşıray, Zerrin Yanıkkaya. İstanbul: Tiyatro Oyunevi, 2006.
• MATERNA; Linda, “Los códigos genéticos sexuales y la presentación de la mujer en el teatro de García Lorca”, Estelas, laberintos, nuevas sendas : Unamuno, Valle-Inclán, García Lorca, La Guerra civil der: Angel G. Loureiro, 1988.
• NADAL; Rafael Martínez, Federico García Lorca and The Public, New York: Schocken Books, 1974.
• ROBERTSON, Sandra; “Quiero Salir : La Articulación del Deseo en el Teatro de Lorca”, De lo Particular a lo Universal: El teatro Español del Siglo XX y su Contexto, Der. John P. Gabriele. Frankfurt am Main: Vervuert Verlag, 1994.
• Rosaldo, Michelle Zimbalist; “A theoretical Overview”, Woman, Culture, and Society, Der.: Michelle Zimbalist Rosaldo ve Louise Lamphere. Stanford: Stanford University Press, 1974.
• Tello, Manuel Lineros; “La Mujer en el Teatro de Lorca”, www.contraclave.org /literature.htm
• BROUE, Pierre / TEMİME, Emile; İspanya İç Savaşı, Çeviren: Aydın Emeç, İstanbul: Hür Yayın ve Ticaret A.Ş., 1976.
• CARRETER, Fernando Lazaro; “Apuntes Sobre el Teatro de García Lorca”, Federico García Lorca, El Escritor y la Critica, der: Manuel Gil-Ildefenso. Madrid: Taurus, 1973.
• CONNEL, R.W.; Toplumsal Cinsiyet ve İktidar, Çeviren: Cem Soydemir. İstanbul: Ayrıntı Yayınları, 1998.
• DAWES, Greg; “On the Textualization of Sexuality and History in Hispanism”, Cultural Logic, Cilt 1, Sayı 1, Sonbahar 1997.
• EBERT, Teresa; "Ludic Feminism, the Body, Performance, and Labor: Bringing Materialism Back into Feminist Cultural Studies,", Cultural Critique (Kış 1993)
• GABRİELE, John P.; “House and Body: Confinement in Lorca’s Woman-Conscious Trilogy”, Hispanic Research Journal, Vol. 1, No.3 Ekim 2000.
• KOCA, Cezmi; “Federico García Lorca’nın Tragedyalarında Kadın”, Tiyatro Araştırmaları Dergisi, Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih-Coğrafya Fakültesi, Yıl. 1994, Sayı: 11, s. 75-83. Ankara: Ankara Üniversitesi Basımevi, 1997.
• LORCA; Federico García, Obras Completas, III, Madrid: Aguilar, 1986.
• LORCA; Federico García, Bütün Oyunları-1, Çeviren: A. Turan Oflazoğlu- Tahsin Saraç. İstanbul: Adam Yayıncılık, 1995.
• LORCA; Federico García, Beş Yıl Geçince, Çeviren: Murat Uyurkulak, Claude Leon, Mahir Günşıray, Zerrin Yanıkkaya. İstanbul: Tiyatro Oyunevi, 2006.
• MATERNA; Linda, “Los códigos genéticos sexuales y la presentación de la mujer en el teatro de García Lorca”, Estelas, laberintos, nuevas sendas : Unamuno, Valle-Inclán, García Lorca, La Guerra civil der: Angel G. Loureiro, 1988.
• NADAL; Rafael Martínez, Federico García Lorca and The Public, New York: Schocken Books, 1974.
• ROBERTSON, Sandra; “Quiero Salir : La Articulación del Deseo en el Teatro de Lorca”, De lo Particular a lo Universal: El teatro Español del Siglo XX y su Contexto, Der. John P. Gabriele. Frankfurt am Main: Vervuert Verlag, 1994.
• Rosaldo, Michelle Zimbalist; “A theoretical Overview”, Woman, Culture, and Society, Der.: Michelle Zimbalist Rosaldo ve Louise Lamphere. Stanford: Stanford University Press, 1974.
• Tello, Manuel Lineros; “La Mujer en el Teatro de Lorca”, www.contraclave.org /literature.htm
Yanıkkaya, Z. (2012). LORCA OYUNLARI ÜZERİNE BİR TOPLUMSAL CİNSİYET OKUMASI. Tiyatro Eleştirmenliği Ve Dramaturji Bölümü Dergisi(9), 15-41.
AMA
Yanıkkaya Z. LORCA OYUNLARI ÜZERİNE BİR TOPLUMSAL CİNSİYET OKUMASI. T.E.D. Dergi. Mayıs 2012;(9):15-41.
Chicago
Yanıkkaya, Zerrin. “LORCA OYUNLARI ÜZERİNE BİR TOPLUMSAL CİNSİYET OKUMASI”. Tiyatro Eleştirmenliği Ve Dramaturji Bölümü Dergisi, sy. 9 (Mayıs 2012): 15-41.
EndNote
Yanıkkaya Z (01 Mayıs 2012) LORCA OYUNLARI ÜZERİNE BİR TOPLUMSAL CİNSİYET OKUMASI. Tiyatro Eleştirmenliği ve Dramaturji Bölümü Dergisi 9 15–41.
IEEE
Z. Yanıkkaya, “LORCA OYUNLARI ÜZERİNE BİR TOPLUMSAL CİNSİYET OKUMASI”, T.E.D. Dergi, sy. 9, ss. 15–41, Mayıs 2012.
ISNAD
Yanıkkaya, Zerrin. “LORCA OYUNLARI ÜZERİNE BİR TOPLUMSAL CİNSİYET OKUMASI”. Tiyatro Eleştirmenliği ve Dramaturji Bölümü Dergisi 9 (Mayıs 2012), 15-41.
JAMA
Yanıkkaya Z. LORCA OYUNLARI ÜZERİNE BİR TOPLUMSAL CİNSİYET OKUMASI. T.E.D. Dergi. 2012;:15–41.
MLA
Yanıkkaya, Zerrin. “LORCA OYUNLARI ÜZERİNE BİR TOPLUMSAL CİNSİYET OKUMASI”. Tiyatro Eleştirmenliği Ve Dramaturji Bölümü Dergisi, sy. 9, 2012, ss. 15-41.
Vancouver
Yanıkkaya Z. LORCA OYUNLARI ÜZERİNE BİR TOPLUMSAL CİNSİYET OKUMASI. T.E.D. Dergi. 2012(9):15-41.