BibTex RIS Kaynak Göster

1945 ÖNCESİ CUMHURİYET DÖNEMİ TÜRK TİYATRO OYUNLARINDA KADININ VE AİLENİN TEMSİLİ: KADIN ERKEKLEŞİNCE VE YAPRAK DÖKÜMÜ

Yıl 2005, Sayı: 6, 134 - 152, 07.05.2012

Kaynakça

  • * ABADAN-UNAT, N. “Implications of Migration on Emancipation and Pseudo- emancipation of Turkish Women”. International Migration Review, 1977, vol.II, no.I.
  • * BELGE, M., Tarihten Güncelliğe. İstanbul, 1986, Alan Yayıncılık.
  • * BERNARDES, J., “Do We Really Know What “The Family” Is?”. Close, P. And Collins, R. (eds), Family and Economy in Modern Society, London, 1985, MacMillan Press.
  • * GÖKÇE, B., “Toplumsal Değişim Sürecinde Gecekondu Ailesi”. Aile Kurultayı (eds), Ankara,1994
  • * GÜNTEKİN, R.N., Yaprak Dökümü. Ankara,1943, DT Arşivi
  • * GÜRPINAR, H.R., Kadın Erkekleşince. Ankara, 1932, Arşiv.
  • * KAĞITÇIBAŞI, Ç., “Sex Roles, Values of Children and Fertility”. Kağıtçıbaşı, Ç. (eds) Sex Roles, Family and Community in Turkey , Bloomington, 1982, Indiana University Turkish Studies.
  • * KONGAR, E., Türkiye’nin Toplumsal Yapısı. 3. baskı. Ankara, 1979, Bilgi Basımevi. * OLSON, E., “Duofocal Family Structure and an Alternative Model of Husband-Wife Relationship”. Kağıtçıbaşı, Ç. (eds) Sex Roles, Family and Community in Turkey, Bloomington, 1982, Indiana University Turkish Studies.
  • * SAKTANBER, A., “Türkiye’de Medyada Kadın: Serbest, Müsait Kadın veya İyi Eş, Fedakar Anne”. Tekeli, Ş., Kadın Bakış Açısından 80’ler Türkiyesi’nde Kadın. İstanbul, 1990, İletişim Yay. * SAV, Ö.A., “50. Yılında Cumhuriyet Oyun Yazarlığımız”, DT Sanat Bülteni, 1984, No.4
  • * ŞENER S. “Türk Tiyatrosunda Aile”, Türkiye’de Ailenin Değişimi: Sanat Açısından , Ankara, 1984, Türk Sosyal Bilimler Derneği Summary:
Yıl 2005, Sayı: 6, 134 - 152, 07.05.2012

Kaynakça

  • * ABADAN-UNAT, N. “Implications of Migration on Emancipation and Pseudo- emancipation of Turkish Women”. International Migration Review, 1977, vol.II, no.I.
  • * BELGE, M., Tarihten Güncelliğe. İstanbul, 1986, Alan Yayıncılık.
  • * BERNARDES, J., “Do We Really Know What “The Family” Is?”. Close, P. And Collins, R. (eds), Family and Economy in Modern Society, London, 1985, MacMillan Press.
  • * GÖKÇE, B., “Toplumsal Değişim Sürecinde Gecekondu Ailesi”. Aile Kurultayı (eds), Ankara,1994
  • * GÜNTEKİN, R.N., Yaprak Dökümü. Ankara,1943, DT Arşivi
  • * GÜRPINAR, H.R., Kadın Erkekleşince. Ankara, 1932, Arşiv.
  • * KAĞITÇIBAŞI, Ç., “Sex Roles, Values of Children and Fertility”. Kağıtçıbaşı, Ç. (eds) Sex Roles, Family and Community in Turkey , Bloomington, 1982, Indiana University Turkish Studies.
  • * KONGAR, E., Türkiye’nin Toplumsal Yapısı. 3. baskı. Ankara, 1979, Bilgi Basımevi. * OLSON, E., “Duofocal Family Structure and an Alternative Model of Husband-Wife Relationship”. Kağıtçıbaşı, Ç. (eds) Sex Roles, Family and Community in Turkey, Bloomington, 1982, Indiana University Turkish Studies.
  • * SAKTANBER, A., “Türkiye’de Medyada Kadın: Serbest, Müsait Kadın veya İyi Eş, Fedakar Anne”. Tekeli, Ş., Kadın Bakış Açısından 80’ler Türkiyesi’nde Kadın. İstanbul, 1990, İletişim Yay. * SAV, Ö.A., “50. Yılında Cumhuriyet Oyun Yazarlığımız”, DT Sanat Bülteni, 1984, No.4
  • * ŞENER S. “Türk Tiyatrosunda Aile”, Türkiye’de Ailenin Değişimi: Sanat Açısından , Ankara, 1984, Türk Sosyal Bilimler Derneği Summary:
Toplam 10 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Selen Birkiye Bu kişi benim

Selen Korad Birkiye Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 7 Mayıs 2012
Yayımlandığı Sayı Yıl 2005 Sayı: 6

Kaynak Göster

APA Birkiye, S., & Korad Birkiye, S. (2012). 1945 ÖNCESİ CUMHURİYET DÖNEMİ TÜRK TİYATRO OYUNLARINDA KADININ VE AİLENİN TEMSİLİ: KADIN ERKEKLEŞİNCE VE YAPRAK DÖKÜMÜ. Tiyatro Eleştirmenliği Ve Dramaturji Bölümü Dergisi(6), 134-152.
AMA Birkiye S, Korad Birkiye S. 1945 ÖNCESİ CUMHURİYET DÖNEMİ TÜRK TİYATRO OYUNLARINDA KADININ VE AİLENİN TEMSİLİ: KADIN ERKEKLEŞİNCE VE YAPRAK DÖKÜMÜ. T.E.D. Dergi. Mayıs 2012;(6):134-152.
Chicago Birkiye, Selen, ve Selen Korad Birkiye. “1945 ÖNCESİ CUMHURİYET DÖNEMİ TÜRK TİYATRO OYUNLARINDA KADININ VE AİLENİN TEMSİLİ: KADIN ERKEKLEŞİNCE VE YAPRAK DÖKÜMÜ”. Tiyatro Eleştirmenliği Ve Dramaturji Bölümü Dergisi, sy. 6 (Mayıs 2012): 134-52.
EndNote Birkiye S, Korad Birkiye S (01 Mayıs 2012) 1945 ÖNCESİ CUMHURİYET DÖNEMİ TÜRK TİYATRO OYUNLARINDA KADININ VE AİLENİN TEMSİLİ: KADIN ERKEKLEŞİNCE VE YAPRAK DÖKÜMÜ. Tiyatro Eleştirmenliği ve Dramaturji Bölümü Dergisi 6 134–152.
IEEE S. Birkiye ve S. Korad Birkiye, “1945 ÖNCESİ CUMHURİYET DÖNEMİ TÜRK TİYATRO OYUNLARINDA KADININ VE AİLENİN TEMSİLİ: KADIN ERKEKLEŞİNCE VE YAPRAK DÖKÜMÜ”, T.E.D. Dergi, sy. 6, ss. 134–152, Mayıs 2012.
ISNAD Birkiye, Selen - Korad Birkiye, Selen. “1945 ÖNCESİ CUMHURİYET DÖNEMİ TÜRK TİYATRO OYUNLARINDA KADININ VE AİLENİN TEMSİLİ: KADIN ERKEKLEŞİNCE VE YAPRAK DÖKÜMÜ”. Tiyatro Eleştirmenliği ve Dramaturji Bölümü Dergisi 6 (Mayıs 2012), 134-152.
JAMA Birkiye S, Korad Birkiye S. 1945 ÖNCESİ CUMHURİYET DÖNEMİ TÜRK TİYATRO OYUNLARINDA KADININ VE AİLENİN TEMSİLİ: KADIN ERKEKLEŞİNCE VE YAPRAK DÖKÜMÜ. T.E.D. Dergi. 2012;:134–152.
MLA Birkiye, Selen ve Selen Korad Birkiye. “1945 ÖNCESİ CUMHURİYET DÖNEMİ TÜRK TİYATRO OYUNLARINDA KADININ VE AİLENİN TEMSİLİ: KADIN ERKEKLEŞİNCE VE YAPRAK DÖKÜMÜ”. Tiyatro Eleştirmenliği Ve Dramaturji Bölümü Dergisi, sy. 6, 2012, ss. 134-52.
Vancouver Birkiye S, Korad Birkiye S. 1945 ÖNCESİ CUMHURİYET DÖNEMİ TÜRK TİYATRO OYUNLARINDA KADININ VE AİLENİN TEMSİLİ: KADIN ERKEKLEŞİNCE VE YAPRAK DÖKÜMÜ. T.E.D. Dergi. 2012(6):134-52.