BibTex RIS Kaynak Göster

Unbearable Marketing of 'Animating

Yıl 2015, Cilt: 29 Sayı: 1, 68 - 72, 01.01.2015

Öz

Marketing types of capitalism have different characteristics from each other. Animation effects all social stratums due to the children of the main target audience and from this aspect as considered unbearable between marketing types

Kaynakça

  • İlgazi, A.(2007). “Bütünleşik pazarlamailetişimi”, 9Şubat 2015 tarihinde http://www. halklailiskiler.com.tr/BUTUNLESIK_PAZARLAMA_ILETISIMI.php adresinden erişildi.
  • Korkmaz,S., Eser,Z, ve Öztürk,S..Z. (2009). Pazarlama: Kavramlar, ilkeler,kararlar. Ankara: SiyasalKitabevi, 2009.
  • Pazarlama.(2012). 9 Şubat 2015tarihindehttp://muhasebeturk.org/ecopedia/400-p/3309- pazarlama-nedir-ne-demek-anlami-tanimi.html adresinden erişildi.
  • Toy Story. (2015). 9 tarihindehttp://tr.wikipedia.org/wiki/Oyuncak_Hikayesi adresinden erişildi.

Canlandırmanın Dayanılmaz Pazarlaması

Yıl 2015, Cilt: 29 Sayı: 1, 68 - 72, 01.01.2015

Öz

Kapitalizmin pazarlama türleri birbirinden farklı özelliklere sahiptir. Canlandırma animasyon , ana hedef kitlesinin çocuklar olması nedeniyle bütün toplumsal katmanları etkilemekte ve bu yönüyle pazarlama türleri arasında dayanılmaz olarak nitelendirilmektedir.

Kaynakça

  • İlgazi, A.(2007). “Bütünleşik pazarlamailetişimi”, 9Şubat 2015 tarihinde http://www. halklailiskiler.com.tr/BUTUNLESIK_PAZARLAMA_ILETISIMI.php adresinden erişildi.
  • Korkmaz,S., Eser,Z, ve Öztürk,S..Z. (2009). Pazarlama: Kavramlar, ilkeler,kararlar. Ankara: SiyasalKitabevi, 2009.
  • Pazarlama.(2012). 9 Şubat 2015tarihindehttp://muhasebeturk.org/ecopedia/400-p/3309- pazarlama-nedir-ne-demek-anlami-tanimi.html adresinden erişildi.
  • Toy Story. (2015). 9 tarihindehttp://tr.wikipedia.org/wiki/Oyuncak_Hikayesi adresinden erişildi.
Toplam 4 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Research Article
Yazarlar

Selçuk Hünerli Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Ocak 2015
Yayımlandığı Sayı Yıl 2015 Cilt: 29 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Hünerli, S. (2015). Canlandırmanın Dayanılmaz Pazarlaması. Türk Kütüphaneciliği, 29(1), 68-72.

Bu dergi içeriği CC BY 4.0cc.svg?ref=chooser-v1by.svg?ref=chooser-v1 ile lisanslanmaktadır.