This study aims explaining the development and use of social media
accounts of Bursa Uludag University Library. It has been tried to explain how
library services are promoted on social media and how effective this promotion
is on the user. In this respect, the posts that shared on different social
media platforms and produced effective results were included as examples in the
study. If the study gives an idea to university libraries and librarians who
are doing or intending to do promotional activities in this field, it will be
considered to have achieved its purpose.
Bursa Uludag University Library university library social media public relations
Bu çalışmada, Bursa Uludağ Üniversitesi Kütüphanesi
sosyal medya hesaplarının gelişimi ve nasıl kullanıldığı anlatılmaktadır. Kütüphane
hizmetlerinin sosyal medya üzerinden nasıl tanıtıldığı ve bu tanıtımın
kullanıcı üzerinde ne kadar etkili olduğu açıklanmaya çalışılmıştır. Bu
doğrultuda, farklı sosyal medya platformlarında paylaşılıp etkili sonuçlar
oluşturduğu görülen gönderilere örnek olarak yer verilmiştir. Çalışma, tanıtım
faaliyetlerini bu alanda yapan ya da yapmayı düşünen üniversite kütüphanelerine
ve kütüphanecilerine bir fikir verirse amacına ulaşmış kabul edilecektir.
Bursa Uludağ Üniversitesi Merkez Kütüphanesi üniversite kütüphanesi sosyal medya tanıtım
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | Kütüphane ve Bilgi Çalışmaları |
Bölüm | Okuyucu Mektupları |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 27 Aralık 2019 |
Gönderilme Tarihi | 18 Eylül 2019 |
Kabul Tarihi | 16 Ekim 2019 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2019 Cilt: 33 Sayı: 4 |
Bu dergi içeriği CC BY 4.0 ile lisanslanmaktadır.