Kitap İncelemesi
BibTex RIS Kaynak Göster

A Philosophy of Israel Education: A Relational Approach

Yıl 2018, Cilt: 5 Sayı: 1, 185 - 188, 30.06.2018
https://doi.org/10.26513/tocd.380101

Öz

Barry Chazan is a Professor Emeritus at Hebrew
University of Jerusalem. He gives lectures at Spertus Institute of Jewish
Learning and Leadership. He wrote a very brief book on Israel Education that provides
very specific information about its aim, principles, content, and pedagogy. It is
based on three papers titled, A Relational Philosophy of Israel Education;
Making Israel Education Happen; A Culture of Israel Education;
and an Epilogue. The subject of Israel Education promotes national
cohesion through teaching Israeli national narrative to its citizens and Jewish
visitors there. Author describes the target subject by a Relational Approach with
an objective for building a response to
the
challenge of Jewish life in 21st Century, which must remain loyal to
its past, conversant to its present and progressive to its future. 
The
whole content of the book is written with basic
ideas
of Zionist Israeli nationalist approach, which calls Theodore Herzl as its
hero.

A Philosophy of Israel Education: A Relational Approach

Yıl 2018, Cilt: 5 Sayı: 1, 185 - 188, 30.06.2018
https://doi.org/10.26513/tocd.380101

Öz

Barry Chazan, Kudüs İbrani Üniversitesi'nde Profesör Emeritus'tur. Yahudi Öğrenme ve Liderlik Spertus Enstitüsünde dersler veriyor. İsrail Eğitiminde amaç, ilkeler, içerik ve pedagoji hakkında çok özel bilgiler veren çok kısa bir kitap yazdı. Bu, İsrail Eğitiminin İlişkisel Felsefesi başlıklı üç makaleye dayanıyor; İsrail Eğitimini Gerçekleştirmek; İsrail Kültür Eğitim; ve bir Epilogue. İsrail Eğitiminin konusu İsrail ulusal anlatısını vatandaşlarına ve oradaki Yahudi ziyaretçilere öğretmek yoluyla ulusal bütünlüğü teşvik eder. Yazar, hedefini, 21. yüzyılda Yahudi yaşamının meydan okumasına, geçmişi ile sadık kalmaya, mevcut ve ilerideki geleceğine yönelik meydan okuyan bir cevap oluşturmak üzere bir İlişkisel Yaklaşımla tanımlıyor. Kitabın tüm içeriği Theodore Herzl'i kahraman olarak niteleyen Siyonist İsrail milliyetçi yaklaşımının temel fikirleri ile yazılmıştır.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil İngilizce
Bölüm Kitap Değerlendirmeleri
Yazarlar

Muhammad Yaseen Naseem

Yayımlanma Tarihi 30 Haziran 2018
Kabul Tarihi 5 Mart 2018
Yayımlandığı Sayı Yıl 2018 Cilt: 5 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Naseem, M. Y. (2018). A Philosophy of Israel Education: A Relational Approach. Türkiye Ortadoğu Çalışmaları Dergisi, 5(1), 185-188. https://doi.org/10.26513/tocd.380101
AMA Naseem MY. A Philosophy of Israel Education: A Relational Approach. TJMES. Haziran 2018;5(1):185-188. doi:10.26513/tocd.380101
Chicago Naseem, Muhammad Yaseen. “A Philosophy of Israel Education: A Relational Approach”. Türkiye Ortadoğu Çalışmaları Dergisi 5, sy. 1 (Haziran 2018): 185-88. https://doi.org/10.26513/tocd.380101.
EndNote Naseem MY (01 Haziran 2018) A Philosophy of Israel Education: A Relational Approach. Türkiye Ortadoğu Çalışmaları Dergisi 5 1 185–188.
IEEE M. Y. Naseem, “A Philosophy of Israel Education: A Relational Approach”, TJMES, c. 5, sy. 1, ss. 185–188, 2018, doi: 10.26513/tocd.380101.
ISNAD Naseem, Muhammad Yaseen. “A Philosophy of Israel Education: A Relational Approach”. Türkiye Ortadoğu Çalışmaları Dergisi 5/1 (Haziran 2018), 185-188. https://doi.org/10.26513/tocd.380101.
JAMA Naseem MY. A Philosophy of Israel Education: A Relational Approach. TJMES. 2018;5:185–188.
MLA Naseem, Muhammad Yaseen. “A Philosophy of Israel Education: A Relational Approach”. Türkiye Ortadoğu Çalışmaları Dergisi, c. 5, sy. 1, 2018, ss. 185-8, doi:10.26513/tocd.380101.
Vancouver Naseem MY. A Philosophy of Israel Education: A Relational Approach. TJMES. 2018;5(1):185-8.

Creative Commons Lisansı

TOÇD'nde yayınlanan makaleler Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.