BibTex RIS Kaynak Göster

Learner-Institute Interaction and Third World Dilemmas

Yıl 2004, Cilt: 5 Sayı: 1, - , 01.03.2004

Öz

The paper is divided into five sections. Section one is the introduction. Section two introduces the autonomous in-service training programme. Section three describes the characteristics of the distance trainees. Section four discusses the mode of collecting the data and analyses the data. Section five examines the implications of the study and suggests recommendations for future distance education programmes.

Yıl 2004, Cilt: 5 Sayı: 1, - , 01.03.2004

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil İngilizce
Bölüm Articles
Yazarlar

Surabhi Bharatı Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mart 2004
Gönderilme Tarihi 27 Şubat 2015
Yayımlandığı Sayı Yıl 2004 Cilt: 5 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Bharatı, S. (2004). Learner-Institute Interaction and Third World Dilemmas. Turkish Online Journal of Distance Education, 5(1).