BibTex RIS Kaynak Göster

TEACHING NOVEL IN ADVANCED EFL CLASSES

Yıl 2010, Cilt: 12 Sayı: 2, 272 - 290, 01.06.2010

Öz

The aim of this study is to discuss how to teach literature in EFL classes in general and how to teach a novel in particular. First of all, I will mention about the background to the study as well as the aim and the scope. Secondly, I will touch on language competence and literary competence. Then, It will be given the importance of style. I discuss students should know the style which is used by a writer to evaluate a work of art. It will be reviewed about the structure of the novel. Since the aim of this work is to show how to study a novel, we should learn the structure of it before evaluating the novel. Finally, It will be explained how to teach a novel in practice

İNGİLİZCEYİ YABANCI DİL OLARAK ÖĞRENMEKTE OLAN ÜST SEVİYEDEKİ SINIFLARDA ROMAN ÖĞRETİMİ

Yıl 2010, Cilt: 12 Sayı: 2, 272 - 290, 01.06.2010

Öz

Bu çalışmanın amacı İngilizcenin yabancı dil olarak öğretildiği öğrenim kurumlarında genel olarak edebiyat dersinin nasıl öğretileceği ve özellikle edebiyatın bir dalı olan romanın nasıl öğretileceği konusunu tartışmaktır. Bu bağlamda, öncelikle çalışma hakkında gerekli ön bilgiler, çalışmanın amacı ve kapsamı verilecektir. Daha sonra ise, yazılı bir eserde söyleyiş tarzının önemine değinilecektir. Öğrencilerin, bir romanı değerlendirirken yazarın kullandığı bazı söyleyiş tarzlarını bilmeleri gerektiği vurgulanacaktır. Ayrıca romanın bir yapısı olduğu ve romanı okumadan önce bu yapının öğrenilmesi ve onun ışığında bir değerlendirme yapılmasının gerekli olduğunun önemi üzerinde durulacaktır. Sonuç olarak ise, bir roman seçilerek yabancı dil dersinde nasıl incelenmesi gerektiği pratik olarak verilecektir

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA59UT94TF
Bölüm Makale
Yazarlar

Lütfiye Cengizhan Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2010
Yayımlandığı Sayı Yıl 2010 Cilt: 12 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Cengizhan, L. (2010). İNGİLİZCEYİ YABANCI DİL OLARAK ÖĞRENMEKTE OLAN ÜST SEVİYEDEKİ SINIFLARDA ROMAN ÖĞRETİMİ. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 12(2), 272-290.
AMA Cengizhan L. İNGİLİZCEYİ YABANCI DİL OLARAK ÖĞRENMEKTE OLAN ÜST SEVİYEDEKİ SINIFLARDA ROMAN ÖĞRETİMİ. Trakya University Journal of Social Science. Haziran 2010;12(2):272-290.
Chicago Cengizhan, Lütfiye. “İNGİLİZCEYİ YABANCI DİL OLARAK ÖĞRENMEKTE OLAN ÜST SEVİYEDEKİ SINIFLARDA ROMAN ÖĞRETİMİ”. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 12, sy. 2 (Haziran 2010): 272-90.
EndNote Cengizhan L (01 Haziran 2010) İNGİLİZCEYİ YABANCI DİL OLARAK ÖĞRENMEKTE OLAN ÜST SEVİYEDEKİ SINIFLARDA ROMAN ÖĞRETİMİ. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 12 2 272–290.
IEEE L. Cengizhan, “İNGİLİZCEYİ YABANCI DİL OLARAK ÖĞRENMEKTE OLAN ÜST SEVİYEDEKİ SINIFLARDA ROMAN ÖĞRETİMİ”, Trakya University Journal of Social Science, c. 12, sy. 2, ss. 272–290, 2010.
ISNAD Cengizhan, Lütfiye. “İNGİLİZCEYİ YABANCI DİL OLARAK ÖĞRENMEKTE OLAN ÜST SEVİYEDEKİ SINIFLARDA ROMAN ÖĞRETİMİ”. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 12/2 (Haziran 2010), 272-290.
JAMA Cengizhan L. İNGİLİZCEYİ YABANCI DİL OLARAK ÖĞRENMEKTE OLAN ÜST SEVİYEDEKİ SINIFLARDA ROMAN ÖĞRETİMİ. Trakya University Journal of Social Science. 2010;12:272–290.
MLA Cengizhan, Lütfiye. “İNGİLİZCEYİ YABANCI DİL OLARAK ÖĞRENMEKTE OLAN ÜST SEVİYEDEKİ SINIFLARDA ROMAN ÖĞRETİMİ”. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, c. 12, sy. 2, 2010, ss. 272-90.
Vancouver Cengizhan L. İNGİLİZCEYİ YABANCI DİL OLARAK ÖĞRENMEKTE OLAN ÜST SEVİYEDEKİ SINIFLARDA ROMAN ÖĞRETİMİ. Trakya University Journal of Social Science. 2010;12(2):272-90.
Resim

Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi Creative Commons Attribution 4.0 ile lisanslanmıştır.