BibTex RIS Kaynak Göster

PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE RENKLERİN ROLÜ

Yıl 2008, Cilt: 10 Sayı: 1, 22 - 33, 01.03.2008

Öz

İletişim bilginin karşılıklı olarak transferi şeklinde tanımlanabilir ve sözlü ve sözsüz iletişim olarak ikiye ayrılır. Bilgiyi taraflar arasında transfer ederken bazen sadece kelimeler yeterli olurken bazen de görsel unsurlara ihtiyaç duyulur. Pazarlama iletişimine baktığımızda görsel unsurlardan özellikle rengin etkisi vardır. Renkler; dikkat çekmede, tüketicinin algılamasında önemlidir ve bu makalede bu konu incelenmektedir

THE ROLE OF COLORS IN MARKETING COMMUNICATION

Yıl 2008, Cilt: 10 Sayı: 1, 22 - 33, 01.03.2008

Öz

Communication will be explained as receving and transfering information and divided into two subbranches: verbal and non-verbal communication. While transfering and receiving information among sides sometimes words are enough sometimes we need to receive visual components in addition to the words. When we look at the marketing communication point of view; it’s seen that visual components especially colours are effective. In marketing communication process; colours are very important as they attract the attention and perception of the consumers. In the article this subject is analyzed

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA36NF85CF
Bölüm Makale
Yazarlar

Gülnur Eti İçli Bu kişi benim

Mehmet Erol Çopur Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mart 2008
Yayımlandığı Sayı Yıl 2008 Cilt: 10 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA İçli, G. E., & Çopur, M. E. (2008). PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE RENKLERİN ROLÜ. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 10(1), 22-33.
AMA İçli GE, Çopur ME. PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE RENKLERİN ROLÜ. Trakya University Journal of Social Science. Mart 2008;10(1):22-33.
Chicago İçli, Gülnur Eti, ve Mehmet Erol Çopur. “PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE RENKLERİN ROLÜ”. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 10, sy. 1 (Mart 2008): 22-33.
EndNote İçli GE, Çopur ME (01 Mart 2008) PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE RENKLERİN ROLÜ. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 10 1 22–33.
IEEE G. E. İçli ve M. E. Çopur, “PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE RENKLERİN ROLÜ”, Trakya University Journal of Social Science, c. 10, sy. 1, ss. 22–33, 2008.
ISNAD İçli, Gülnur Eti - Çopur, Mehmet Erol. “PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE RENKLERİN ROLÜ”. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 10/1 (Mart 2008), 22-33.
JAMA İçli GE, Çopur ME. PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE RENKLERİN ROLÜ. Trakya University Journal of Social Science. 2008;10:22–33.
MLA İçli, Gülnur Eti ve Mehmet Erol Çopur. “PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE RENKLERİN ROLÜ”. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, c. 10, sy. 1, 2008, ss. 22-33.
Vancouver İçli GE, Çopur ME. PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE RENKLERİN ROLÜ. Trakya University Journal of Social Science. 2008;10(1):22-33.
Resim

Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi Creative Commons Attribution 4.0 ile lisanslanmıştır.