BibTex RIS Kaynak Göster

The Assessment Of Curriculum By The Teachers Graduated From The Department Of Elementary Education Of Trakya University

Yıl 2007, Cilt: 9 Sayı: 1, 80 - 96, 01.03.2007

Öz

The aim of this study is to get the opinions of the students who graduated
from University of Trakya Faculty of Education Department of Elementary
Education about the program of classroom teacher training.
This study was performed by the graduated students and the teachers who are
still teaching and graduated from university between 1998-2004 with the point that
the students in the system will not be satisfactorily evaluate the program of
classroom teacher training.
As a result of the research, there was a significant difference in the opinions
of the teachers according to sexuality and year of duty. And also it was seen that
teachers came across some diffuculties in official writings, classroom managment,
language problem, guidance, lack of application and cultural differences.

Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği Mezunu Öğretmenlerin Program Değerlendirmesi

Yıl 2007, Cilt: 9 Sayı: 1, 80 - 96, 01.03.2007

Öz

Bu araştırmanın amacı, T.Ü Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği Anabilim Dalı’ndan mezun öğretmenlerin; sınıf öğretmeni yetiştirme programına ilişkin görüşlerini belirlemektir. Sistem içerisinde yer alan öğrencilerin sınıf öğretmeni yetiştirme programını sağlıklı olarak değerlendiremeyecekleri noktasından hareketle araştırma 1998 – 2004 yılları arasında fakülteden mezun olan ve halen öğretmenlik yapan 130 sınıf öğretmeni üzerinde yapılmıştır. Araştırmanın sonucunda, öğretmenlerin yetiştirme programı hakkındaki görüşleri cinsiyet ve hizmet süresine göre anlamlı bir fark gösterdiği, ayrıca resmi yazışmalar, sınıf yönetimi, dil sorunu, rehberlik, uygulama eksikliği ve kültürel farklılıklar konularında öğretmenlerin çeşitli zorluklarla karşılaştıkları görülmüştür

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA84VK96SV
Bölüm Makale
Yazarlar

Levent Vural Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mart 2007
Yayımlandığı Sayı Yıl 2007 Cilt: 9 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Vural, L. (2007). Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği Mezunu Öğretmenlerin Program Değerlendirmesi. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 9(1), 80-96.
AMA Vural L. Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği Mezunu Öğretmenlerin Program Değerlendirmesi. Trakya University Journal of Social Science. Mart 2007;9(1):80-96.
Chicago Vural, Levent. “Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği Mezunu Öğretmenlerin Program Değerlendirmesi”. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 9, sy. 1 (Mart 2007): 80-96.
EndNote Vural L (01 Mart 2007) Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği Mezunu Öğretmenlerin Program Değerlendirmesi. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 9 1 80–96.
IEEE L. Vural, “Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği Mezunu Öğretmenlerin Program Değerlendirmesi”, Trakya University Journal of Social Science, c. 9, sy. 1, ss. 80–96, 2007.
ISNAD Vural, Levent. “Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği Mezunu Öğretmenlerin Program Değerlendirmesi”. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 9/1 (Mart 2007), 80-96.
JAMA Vural L. Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği Mezunu Öğretmenlerin Program Değerlendirmesi. Trakya University Journal of Social Science. 2007;9:80–96.
MLA Vural, Levent. “Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği Mezunu Öğretmenlerin Program Değerlendirmesi”. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, c. 9, sy. 1, 2007, ss. 80-96.
Vancouver Vural L. Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği Mezunu Öğretmenlerin Program Değerlendirmesi. Trakya University Journal of Social Science. 2007;9(1):80-96.
Resim

Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi Creative Commons Attribution 4.0 ile lisanslanmıştır.