BibTex RIS Kaynak Göster

Physical and Mental Development of Primary School Children in Terms of Violin Education

Yıl 2005, Cilt: 7 Sayı: 2, 117 - 121, 01.06.2005

Öz

This study is based on the relation between the physical and the mental development of primary school children and violin education.There should be balance between these two process,therefore,the basic subjects of the violin education whose concept is appropriate to child’s development process should be taken into account

KEMAN EĞİTİMİ AÇISINDAN İLKÖĞRETİM ÇAĞINDAKİ ÇOCUKLARDA FİZİKSEL VE ZİHİNSEL GELİŞİM

Yıl 2005, Cilt: 7 Sayı: 2, 117 - 121, 01.06.2005

Öz

Bu çalışmada, ilköğretim çağındaki çocukların fiziksel ve zihinsel gelişimi ile keman eğitimi arasındaki ilişki temel alınmış, sağlıklı ve verimli bir keman eğitimi için bu iki süreç arasında denge kurulmasının gerekliliği göz önünde bulundurularak, çocuğun gelişim sürecine uygun bir keman eğitiminin içeriğine ilişkin temel konular ele alınmıştır

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA77BN68VT
Bölüm Makale
Yazarlar

Erol Tarkum Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2005
Yayımlandığı Sayı Yıl 2005 Cilt: 7 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Tarkum, E. (2005). KEMAN EĞİTİMİ AÇISINDAN İLKÖĞRETİM ÇAĞINDAKİ ÇOCUKLARDA FİZİKSEL VE ZİHİNSEL GELİŞİM. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 7(2), 117-121.
AMA Tarkum E. KEMAN EĞİTİMİ AÇISINDAN İLKÖĞRETİM ÇAĞINDAKİ ÇOCUKLARDA FİZİKSEL VE ZİHİNSEL GELİŞİM. Trakya University Journal of Social Science. Haziran 2005;7(2):117-121.
Chicago Tarkum, Erol. “KEMAN EĞİTİMİ AÇISINDAN İLKÖĞRETİM ÇAĞINDAKİ ÇOCUKLARDA FİZİKSEL VE ZİHİNSEL GELİŞİM”. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7, sy. 2 (Haziran 2005): 117-21.
EndNote Tarkum E (01 Haziran 2005) KEMAN EĞİTİMİ AÇISINDAN İLKÖĞRETİM ÇAĞINDAKİ ÇOCUKLARDA FİZİKSEL VE ZİHİNSEL GELİŞİM. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7 2 117–121.
IEEE E. Tarkum, “KEMAN EĞİTİMİ AÇISINDAN İLKÖĞRETİM ÇAĞINDAKİ ÇOCUKLARDA FİZİKSEL VE ZİHİNSEL GELİŞİM”, Trakya University Journal of Social Science, c. 7, sy. 2, ss. 117–121, 2005.
ISNAD Tarkum, Erol. “KEMAN EĞİTİMİ AÇISINDAN İLKÖĞRETİM ÇAĞINDAKİ ÇOCUKLARDA FİZİKSEL VE ZİHİNSEL GELİŞİM”. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7/2 (Haziran 2005), 117-121.
JAMA Tarkum E. KEMAN EĞİTİMİ AÇISINDAN İLKÖĞRETİM ÇAĞINDAKİ ÇOCUKLARDA FİZİKSEL VE ZİHİNSEL GELİŞİM. Trakya University Journal of Social Science. 2005;7:117–121.
MLA Tarkum, Erol. “KEMAN EĞİTİMİ AÇISINDAN İLKÖĞRETİM ÇAĞINDAKİ ÇOCUKLARDA FİZİKSEL VE ZİHİNSEL GELİŞİM”. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, c. 7, sy. 2, 2005, ss. 117-21.
Vancouver Tarkum E. KEMAN EĞİTİMİ AÇISINDAN İLKÖĞRETİM ÇAĞINDAKİ ÇOCUKLARDA FİZİKSEL VE ZİHİNSEL GELİŞİM. Trakya University Journal of Social Science. 2005;7(2):117-21.
Resim

Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi Creative Commons Attribution 4.0 ile lisanslanmıştır.