BibTex RIS Kaynak Göster
Yıl 2004, Cilt: 6 Sayı: 1, 15 - 29, 01.03.2004

Öz

The highly competitive environment of marketing alcoholic drinks in the international arena is changing the face of the wineries and their wine marketing strategies. Wine industry has not been considered very important untill recent years but its importance is now increasing. Since currently wine industry is on the upward trend in Turkey as well as in the world, it was decided to examine this industry in details. This article is examining marketing strategies and practices in wine industry in terms of marketing mix elements. To do this, industry’s general structure and marketing practices in wine companies have been evaluated. In order to understand general structure of wine industry, secondary data have been used.

ŞARAP SEKTÖRÜNÜN PAZARLAMA KARMASI ELEMANLARI AÇISINDAN İNCELENMESİ

Yıl 2004, Cilt: 6 Sayı: 1, 15 - 29, 01.03.2004

Öz

Uluslar arası çevrede alkollü içecekler arasında yaşanan yüksek rekabet dolayısı ile şarap sektörü ve stratejileri de değişmektedir. Son yıllara kadar pek önemli görülmeyen şarap sektörünün önemi gittikçe artmaktadır. Dünyada olduğu gibi, Türkiye’de de artan bu önem dolayısı ile şarap sektörünün incelenmesi düşünülmüştür. Bu makale, şarap sektöründeki pazarlama stratejileri ve uygulamalarını, pazarlama karması elemanları açısından incelemiştir. Bunun için sektörün genel durumu ve sektörde yer alan şirketlerin pazarlama uygulamaları değerlendirilmiştir. Şarap sektörünün genel yapısını anlamak için çeşitli ikincil verilerden yararlanılmıştır

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA58GP42RY
Bölüm Makale
Yazarlar

Ayşe Akyol Bu kişi benim

M. Ömer Azabağaoğlu Bu kişi benim

Aysu Özay Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mart 2004
Yayımlandığı Sayı Yıl 2004 Cilt: 6 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Akyol, A., Azabağaoğlu, M. Ö., & Özay, A. (2004). ŞARAP SEKTÖRÜNÜN PAZARLAMA KARMASI ELEMANLARI AÇISINDAN İNCELENMESİ. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 6(1), 15-29.
AMA Akyol A, Azabağaoğlu MÖ, Özay A. ŞARAP SEKTÖRÜNÜN PAZARLAMA KARMASI ELEMANLARI AÇISINDAN İNCELENMESİ. Trakya University Journal of Social Science. Mart 2004;6(1):15-29.
Chicago Akyol, Ayşe, M. Ömer Azabağaoğlu, ve Aysu Özay. “ŞARAP SEKTÖRÜNÜN PAZARLAMA KARMASI ELEMANLARI AÇISINDAN İNCELENMESİ”. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 6, sy. 1 (Mart 2004): 15-29.
EndNote Akyol A, Azabağaoğlu MÖ, Özay A (01 Mart 2004) ŞARAP SEKTÖRÜNÜN PAZARLAMA KARMASI ELEMANLARI AÇISINDAN İNCELENMESİ. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 6 1 15–29.
IEEE A. Akyol, M. Ö. Azabağaoğlu, ve A. Özay, “ŞARAP SEKTÖRÜNÜN PAZARLAMA KARMASI ELEMANLARI AÇISINDAN İNCELENMESİ”, Trakya University Journal of Social Science, c. 6, sy. 1, ss. 15–29, 2004.
ISNAD Akyol, Ayşe vd. “ŞARAP SEKTÖRÜNÜN PAZARLAMA KARMASI ELEMANLARI AÇISINDAN İNCELENMESİ”. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 6/1 (Mart 2004), 15-29.
JAMA Akyol A, Azabağaoğlu MÖ, Özay A. ŞARAP SEKTÖRÜNÜN PAZARLAMA KARMASI ELEMANLARI AÇISINDAN İNCELENMESİ. Trakya University Journal of Social Science. 2004;6:15–29.
MLA Akyol, Ayşe vd. “ŞARAP SEKTÖRÜNÜN PAZARLAMA KARMASI ELEMANLARI AÇISINDAN İNCELENMESİ”. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, c. 6, sy. 1, 2004, ss. 15-29.
Vancouver Akyol A, Azabağaoğlu MÖ, Özay A. ŞARAP SEKTÖRÜNÜN PAZARLAMA KARMASI ELEMANLARI AÇISINDAN İNCELENMESİ. Trakya University Journal of Social Science. 2004;6(1):15-29.
Resim

Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi Creative Commons Attribution 4.0 ile lisanslanmıştır.