Araştırma Makalesi
PDF BibTex RIS Kaynak Göster

Tarih Ögretiminin Eğitimsel Amaçları

Yıl 1993, Cilt: 57 Sayı: 220, 827 - 842, 20.12.1993

Öz

Bu çalışmada dört ana bölümden oluşan bir model kullanılmıştır. Çalışmada ilk olarak modelin tümü ayrıntılı olarak izah edilecek ve içeriğinin genel tanımı verilerek dört ana bölüm arasındaki bağlantılar gösterilecektir. Daha sonra her ana bölüm ayrı ayrı açıklanarak her biri için eğitimsel amaçlara uygun örnekler verilecektir. Verilen eğitimsel amaçların her bir grubu kendi kategorisinin tipik bir örneği olarak düzenlenmiştir. Bu örnekler üzerinde çalışılmasının öğrencilere ve onların okul ortamlarına uygun olan diğer amaçların oluşturulmasında öğretmenlere rehberlik ve ayrıca onları teşvik edeceği düşünülmektedir.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Araştırma Makaleleri
Yazarlar

Mustafa SAFRAN Bu kişi benim
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Tarih Eğitimi Anabilim Dalı
Türkiye

Yayımlanma Tarihi 20 Aralık 1993
Yayımlandığı Sayı Yıl 1993 Cilt: 57 Sayı: 220

Kaynak Göster

APA
SAFRAN, M. (1993). Tarih Ögretiminin Eğitimsel Amaçları. BELLETEN, 57(220), 827-842.
MLA
SAFRAN, Mustafa. “Tarih Ögretiminin Eğitimsel Amaçları”. BELLETEN, c. 57, sy. 220, 1993, ss. 827-42.
Chicago
SAFRAN, Mustafa. “Tarih Ögretiminin Eğitimsel Amaçları”. BELLETEN 57, sy. 220 (Aralık 1993): 827-42.
EndNote
SAFRAN M (01 Aralık 1993) Tarih Ögretiminin Eğitimsel Amaçları. BELLETEN 57 220 827–842.
ISNAD
SAFRAN, Mustafa. “Tarih Ögretiminin Eğitimsel Amaçları”. BELLETEN 57/220 (Aralık 1993), 827-842.
AMA
SAFRAN M. Tarih Ögretiminin Eğitimsel Amaçları. TTK BELLETEN. Aralık 1993;57(220):827-842.
Vancouver
SAFRAN M. Tarih Ögretiminin Eğitimsel Amaçları. TTK BELLETEN. 1993;57(220):827-42.
IEEE
M. SAFRAN, “Tarih Ögretiminin Eğitimsel Amaçları”, TTK BELLETEN, c. 57, sy. 220, ss. 827–842, 1993.
JAMA
SAFRAN M. Tarih Ögretiminin Eğitimsel Amaçları. TTK BELLETEN. 1993;57:827–842.