Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

Tarih Ögretiminin Eğitimsel Amaçları

Yıl 1993, Cilt: 57 Sayı: 220, 827 - 842, 20.12.1993

Öz

Bu çalışmada dört ana bölümden oluşan bir model kullanılmıştır. Çalışmada ilk olarak modelin tümü ayrıntılı olarak izah edilecek ve içeriğinin genel tanımı verilerek dört ana bölüm arasındaki bağlantılar gösterilecektir. Daha sonra her ana bölüm ayrı ayrı açıklanarak her biri için eğitimsel amaçlara uygun örnekler verilecektir. Verilen eğitimsel amaçların her bir grubu kendi kategorisinin tipik bir örneği olarak düzenlenmiştir. Bu örnekler üzerinde çalışılmasının öğrencilere ve onların okul ortamlarına uygun olan diğer amaçların oluşturulmasında öğretmenlere rehberlik ve ayrıca onları teşvik edeceği düşünülmektedir.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Araştırma Makaleleri
Yazarlar

Mustafa Safran Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 20 Aralık 1993
Yayımlandığı Sayı Yıl 1993 Cilt: 57 Sayı: 220

Kaynak Göster

APA Safran, M. (1993). Tarih Ögretiminin Eğitimsel Amaçları. BELLETEN, 57(220), 827-842.
AMA Safran M. Tarih Ögretiminin Eğitimsel Amaçları. TTK BELLETEN. Aralık 1993;57(220):827-842.
Chicago Safran, Mustafa. “Tarih Ögretiminin Eğitimsel Amaçları”. BELLETEN 57, sy. 220 (Aralık 1993): 827-42.
EndNote Safran M (01 Aralık 1993) Tarih Ögretiminin Eğitimsel Amaçları. BELLETEN 57 220 827–842.
IEEE M. Safran, “Tarih Ögretiminin Eğitimsel Amaçları”, TTK BELLETEN, c. 57, sy. 220, ss. 827–842, 1993.
ISNAD Safran, Mustafa. “Tarih Ögretiminin Eğitimsel Amaçları”. BELLETEN 57/220 (Aralık 1993), 827-842.
JAMA Safran M. Tarih Ögretiminin Eğitimsel Amaçları. TTK BELLETEN. 1993;57:827–842.
MLA Safran, Mustafa. “Tarih Ögretiminin Eğitimsel Amaçları”. BELLETEN, c. 57, sy. 220, 1993, ss. 827-42.
Vancouver Safran M. Tarih Ögretiminin Eğitimsel Amaçları. TTK BELLETEN. 1993;57(220):827-42.