Dil becerisi, kalıplaşmış kuramsal bilgilerden ziyade becerilere dayanır. Dil öğretiminde içerik ve uygun yöntem için bu kurala dikkat etmeliyiz. Türkçe öğretiminde kullanılacak olan yöntem ve teknikler içeriği, beceriye ve yerleşik alışkanlıklara çevirebilmesi gereklidir. Dil öğretiminde uygulamaya dayanan drama yöntemi bu nedenle kullanılabilir. Çalışmamızda drama yönteminin dil(Türkçe) öğretiminde kullanımının gerekçeleri ve faydaları üzerinde durulmuştur
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Ocak 2010 |
Gönderilme Tarihi | 31 Ekim 2014 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2010 Sayı: 27 |