Uzun yıllardır din eğitimcileri, din eğitimi sınıflarındaki çeşitli pedagojileri araştırmışlardır.
Son yıllarda öğretici, aktarımcı modellerden süreç temelli modellere doğru bilinçli bir
yönelim olmuştur. Bu makale yapılandırmacı pedagojiyi, öğrenciyi din sınıfına daha
dinamik bir yolla dahil etmenin bir vasıtası olarak inceleyecektir. Makale, yapılandırmacı
pedagojinin zorunlu din eğitimi sınıflarında nasıl kullanılabileceğine dair uygulamaya
dönük birtakım görüşler ortaya koyacaktır.
Diğer ID | JA29EP57NZ |
---|---|
Bölüm | Araştırma Makaleleri |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Haziran 2016 |
Gönderilme Tarihi | 1 Haziran 2016 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2016 Sayı: 1 |
Türkiye Din Eğitimi Araştırmaları Dergisi Creative Commons Atıf 4.0 Uluslararası Lisansı (CC BY-NC 4.0) ile lisanslanmıştır.