BibTex RIS Kaynak Göster

Yapılandırmacı Pedogoji İle Din Eğitiminde Ufuk Açıcı Yaklaşımlar

Yıl 2016, Sayı: 1, 104 - 116, 01.06.2016

Öz

Uzun yıllardır din eğitimcileri, din eğitimi sınıflarındaki çeşitli pedagojileri araştırmışlardır.
Son yıllarda öğretici, aktarımcı modellerden süreç temelli modellere doğru bilinçli bir
yönelim olmuştur. Bu makale yapılandırmacı pedagojiyi, öğrenciyi din sınıfına daha
dinamik bir yolla dahil etmenin bir vasıtası olarak inceleyecektir. Makale, yapılandırmacı
pedagojinin zorunlu din eğitimi sınıflarında nasıl kullanılabileceğine dair uygulamaya
dönük birtakım görüşler ortaya koyacaktır.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA29EP57NZ
Bölüm Araştırma Makaleleri
Yazarlar

Safinaz Asri (çev.) Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2016
Gönderilme Tarihi 1 Haziran 2016
Yayımlandığı Sayı Yıl 2016 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA (çev.), S. A. (2016). Yapılandırmacı Pedogoji İle Din Eğitiminde Ufuk Açıcı Yaklaşımlar. Türkiye Din Eğitimi Araştırmaları Dergisi(1), 104-116.

Türkiye Din Eğitimi Araştırmaları Dergisi Creative Commons Atıf 4.0 Uluslararası Lisansı (CC BY-NC 4.0) ile lisanslanmıştır.