Bu çalışma, Türkçe'nin İngilizce konuşan kişilere (yabancılara)öğretiminde Dinle-konuş yönteminin kullanımını incelemektedir. Giriş bölümünde yöntemin gelişimi ile ilgili bilgi verilmektedir. Daha sonraki bölümde ise yöntemin temel ilkeleri verilmektedir. İzlence açısından yöntemin önemli ayrıntıları sınıf içinde kullanılacak temel teknikler ve etkinliklalıştırmaların incelenmesi ile desteklenmiş olarak sunulmaktadır. En sonunda, metodun zayıf ve etkin yanları tartışılmaktadır.
Dinle-konuş Yöntemi Türkçe Öğretimi İlkeler Teknikler Etkinlikler Alıştırmalar
Bölüm | Makaleler |
---|---|
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Aralık 2004 |
Gönderilme Tarihi | 20 Temmuz 2017 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2004 Sayı: 1 |