Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

The Use of Audiolingual Method in Teaching Turkish to Speakers of English

Yıl 2004, Sayı: 1, 187 - 202, 01.12.2004

Öz

Bu çalışma, Türkçe'nin İngilizce konuşan kişilere (yabancılara)öğretiminde Dinle-konuş yönteminin kullanımını incelemektedir. Giriş bölümünde yöntemin gelişimi ile ilgili bilgi verilmektedir. Daha sonraki bölümde ise yöntemin temel ilkeleri verilmektedir. İzlence açısından yöntemin önemli ayrıntıları sınıf içinde kullanılacak temel teknikler ve etkinliklalıştırmaların incelenmesi ile desteklenmiş olarak sunulmaktadır. En sonunda, metodun zayıf ve etkin yanları tartışılmaktadır.

Kaynakça

  • Douglas Brown, Teaching by principles: an interactive approach to language pedagogy. New York: Addison Wesley Longman, 2001.
  • Dede, M. & Emre, M. Spotlight in English-3: Student's book. Ankara: Özgün Publications,2003.
  • Diana Larsen Freeman. Techniques and principles in language teaching. Oxford:Oxford University Press,1986.
  • Jack Richards and Theodore Rodgers, T. Approaches and methods in language teaching. Cambridge: Cambridge University Press,2001.
  • Müfıt Şenel, "A Suggested Textbook for the students and teachers of ELT departments of the faculties of education for approaches in ELT course" (Unpublished PhD thesis) Hacettepe University, 2002.
  • Sarıçoban, A. The teaching of language skills. Ankara:Hacettepe Taş Kitapcıiık. 2001.
Yıl 2004, Sayı: 1, 187 - 202, 01.12.2004

Öz

Kaynakça

  • Douglas Brown, Teaching by principles: an interactive approach to language pedagogy. New York: Addison Wesley Longman, 2001.
  • Dede, M. & Emre, M. Spotlight in English-3: Student's book. Ankara: Özgün Publications,2003.
  • Diana Larsen Freeman. Techniques and principles in language teaching. Oxford:Oxford University Press,1986.
  • Jack Richards and Theodore Rodgers, T. Approaches and methods in language teaching. Cambridge: Cambridge University Press,2001.
  • Müfıt Şenel, "A Suggested Textbook for the students and teachers of ELT departments of the faculties of education for approaches in ELT course" (Unpublished PhD thesis) Hacettepe University, 2002.
  • Sarıçoban, A. The teaching of language skills. Ankara:Hacettepe Taş Kitapcıiık. 2001.
Toplam 6 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Bölüm Makaleler
Yazarlar

Arif Sarıçoban

Yayımlanma Tarihi 1 Aralık 2004
Gönderilme Tarihi 20 Temmuz 2017
Yayımlandığı Sayı Yıl 2004 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Sarıçoban, A. (2004). The Use of Audiolingual Method in Teaching Turkish to Speakers of English. Hacettepe Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları (HÜTAD)(1), 187-202.

Hacettepe Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları Enstitüsü
06532 Beytepe / Ankara
Tel: +90 312 297 67 71 / +90 312 297 67 72
Belgeç: +90 0312 297 71 71

Hacettepe Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları Dergisi (HÜTAD)
Tel: +90 312 297 71 82
hutad@hacettepe.edu.tr