AKARCALI, Sezer 2003 , İletişim ve Propaganda, İstanbul: İmaj Yayınevi.
AKINCI VURAL, Z., BAT, M. 2009 , Siyasal Seçim Kampanyalarında Yeni İletişim Teknolojileri, Journal of Yasar University, 4 16 .
ALGÜL, Figen 2004 , Günümüzde Siyasal İletişi ve Medyanın Buluşma Noktası: Politainment eğlenceli siyaset/siyasal eğlence . Yüksek Lisans Tezi, MÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Fakültesi .
DEVRAN, Yusuf, 2003 , Siyasal Kampanya Yönetimi: Mesaj, Strateji ve Taktikler, İstanbul: And Yayınları, 76.
DİVANOĞLU USLU, S. 2008 , Seçim Kampanyalarında Siyasal Pazarlama Karması Elemanlarının Yeri ve Önemi, Niğde. Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, Aralık 2008, Cilt: 1, Sayı: 2, s. 105-118.
DOMENACH, 1961 , Siyasi Propaganda, ,1993,çev. Cevdet Perin ,İstanbul, Remzi Kitabevi.
ECEVİT, M. 1994 , “Türkiye’de Kamuoyu Yoklamalarına İlişkin Bir Değerlendirme.” Dünyada ve Türkiye’de Güncel Sosyolojik Gelişmeler. Ankara: Sosyoloji Derneği Yayınları.
ENGİN, Sevinç 2006 , Siyasal Kampanya Sürecinde Medya ve Siyasal Reklamcılığın Rolü, Gazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Siyaset ve Sosyal Bilimler Bilim Dalı Yüksek Lisans Tezi, Ankara.
ERCAN, E. Tanşu, O. 2002 , Cem Uzan ve Genç Parti Olgusu, Türkiye Raporu, Nu.: 08-2002. Ankara, Uğurlu, 1994: 15.
TAN, Ahmet 2002 , Politik Pazarlama, İstanbul: Papatya Yayınları, s. 19.
TOKGÖZ, Oya 1990 , ”Ulusal Kampanyalar”, Kamuoyu Araştırmaları I. Uluslararası Sempozyumu, 17-19 Ekim 1988, drl. Muharrem Varol, AÜ BYYO Yayınları: 69-75.
TOKGÖZ, OYA 1991 , Türkiye’de 1983 ve 1987 Genel Seçimlerinde kullanılan Siyasal Reklamlar, Amme İdaresi Dergisi, Cilt 24, Sayı 1, s. 13-28.
TOKGÖZ, Oya 1999 , Anavatan Partisi ve Doğru Yol Partisi 1987-1999 Gazete Siyasal Reklamları Üzerinden Değerlendirme”, İletişim, Yaz 1999/3, s. 61-89.
TOKGÖZ, OYA 2010 , Seçimler, Siyasal Reklamlar ve Siyasal Ankara: İletişim, İmge Kitabevi Yayınları.
TOPUZ, Hıfzı 1991 , Siyasal Reklamcılık Dünya’dan ve Türkiye’den Örneklerle, İstanbul: Cem Yayınevi.
TURAN, Ali Eşref, 2004 , Türkiye’de Seçmen Davranışı Önceki Kırılmalar ve 2002 Seçimi, İstanbul: Bilgi Üniversitesi Yayınları, İstanbul, 4.
USLUATA, A. 1994 , İletişim. 1. Baskı. İstanbul: İletişim Yayınları.
UZTUĞ, Ferruh 1999 , Siyasal Marka Seçim Kampanyaları ve Aday İmajı, Ankara: Medicat Yayınları.
ÜSTE, Rabia B. YÜKSEL, B. ÇALIŞKAN, S. 2007 , 2007 Genel Seçimlerinde Siyasal Pazarlama Tekniklerinin Kullanımı ve İzmir İli Örneği, SDÜ Fen Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi, Mayıs 2007, Sayı:15, YAVAŞGEL, Emine, 2004 , Siyasal İletişim Kavramlar ve Ardındakiler, Ankara: Babil Yayıncılık.
YILMAZ, A. 1996 , Siyasal Reklamcılık ve Kamuoyu. Yeni Türkiye Dergisi Türk Siyaseti Özel Sayısı, 9, 185-204.
YUMLU, Konca 1994 , Kitle iletişim Kuram ve Araştırmaları, İzmir; Nam Basın Limitet.