Günümüzde, değişen teknolojik gelişmelerle birlikte kitle iletişim araçları açısından oldukça etkili değişim ve dönüşümler yaşanmaktadır. Bu değişim ve dönüşümler, geleneksel medyada yapılan ürünlerin biçiminden, içeriğine ve sunumuna kadar olan alanlarda yansımalarını göstermektedir. Ayrıca, sadece ürünün oluşturulma ve sunulma süreçlerinde değil, aynı zamanda alıcı konumundaki izleyicilerin ve okuyucuların tüketme eylemlerinde de değişimler görülmektedir. Bütün bu değişimlerin meydana geldiği ortak zemin ise sosyal medya olarak adlandırılmaktadır. Geleneksel medyanın önemli bir işlevi olan kamuoyu oluşturma ve gündem belirleme, sosyal medyada da kendisine işlerlik kazanmaktadır
Nowadays, with the changing technological developments in terms of the mass media there have been highly eff ective changes and transformations. In terms of products made in the traditional media of form, content and presentation, these changes and transformations show refl ections in those areas. Also, just in the process of product creation and presentation, but also consumption acts of audiences and readers who are located as receivers so there have been changes. The common ground of all these changes is named the social media. Creating public opinion and agenda sett ing which is an important function of traditional media, they have had operational function in social media
New media social media internet public opinion agenda sett ing
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Araştırma Makalesi |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 25 Temmuz 2022 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2014 Cilt: 5 Sayı: 28 |