POPÜLER KÜLTÜR VE TÜKETİM STRATEJİSİ
Yıl 2011,
Cilt: 2 Sayı: 10, 75 - 82, 25.07.2022
Mustafa Sever
Kaynakça
- ADORNO, Theodor W. 2003 , Kültür Endüstrisini Yeniden Düşünürken, çev: Bülent O. Doğan Cogito, Yaz, Sayı 36, s. 76-83.
- ERDOĞAN, İ.-ALEMDAR, K. 2005 , Popüler Kültür ve İletişim, Ankara: Erk Yay. 2.bs. .
- FİSKE, John 1999 , Popüler Kültürü Anlamak, çev: S. İrvan, Ankara: Bilim ve Sanat Yay.
- HAVİLAND, William a. 2002 , Kültürel Antropoloji, İstanbul: Kaknüs Yay.
- LEMONNİER, Bertrand 2009 , “Pop Kültürün Doğuşu”, Evrenselden Özele Kültür ed. N. Jour- net; çev: Y.
- Sezen, İstanbul: İz Yay. s. 303-311. OKTAY, Ahmet 2002 , Türkiye’de Popüler Kültür, İstanbul: Everest Yay. 5.b .
- RUANO-BORBALON, Jean-Claude 2009 , “Değerler ve Kültürler: Postmodern mi Olaca- ğız?”,Evrenselden
- Özele Kültür ed. N. Journet; çev. Y. Sezen, İstanbul: İz Yay. s. 389-397. SÖNMEZ, Selim 1999 , “Hayat Tarzı, Hegemonya ve Popüler Kültür” Köprü Dergisi, Popüler Kültür Özel Sayısı, Yaz, Sayı 67, s.3-11.
- TURHAN, Mümtaz 1997 , Kültür Değişmeleri, İstanbuhyl , MÜ İlahiyat Fak. Vakfı Yay. 3.bs. .
Toplam 9 adet kaynakça vardır.