Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

İşletmelerde Metafor Kavramı ve Önemi: Yöneticilerin Stratejik İletişim ve Paylaşım Araçları Olarak Metaforlar ve Etkin Kullanım Yolları

Yıl 2010, Cilt: 2 Sayı: 2, 61 - 74, 01.06.2010

Öz

İŞLETMELERDE METAFOR KAVRAMI VE ÖNEMİ: YÖNETİCİLERİN STRATEJİK İLETİŞİM VE PAYLAŞIM ARAÇLARI OLARAK METAFORLAR VE ETKİN KULLANIM YOLLARI

Yıl 2010, Cilt: 2 Sayı: 2, 61 - 74, 01.06.2010

Öz

Bu çalışma metafor kavramının genel bir analizi ile işletmelerde metaforların iletişim ve paylaşım sürecindeki kilit rolünü konu edinmektedir. Çalışmanın amacı reklam, halkla ilişkiler, motivasyon, misyon/vizyon ya da projeler gibi çok farklı konu ya da alanlarda yöneticilerin stratejik birer iletişim ve paylaşım aracı olarak metaforların önemini vurgulamak, ve ayrıca etkin metafor geliştirme ve kullanım yollarını ortaya koyabilmektir. 

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Hulusi Doğan Bu kişi benim

Engin Üngüren Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2010
Yayımlandığı Sayı Yıl 2010 Cilt: 2 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Doğan, H., & Üngüren, E. (2010). İŞLETMELERDE METAFOR KAVRAMI VE ÖNEMİ: YÖNETİCİLERİN STRATEJİK İLETİŞİM VE PAYLAŞIM ARAÇLARI OLARAK METAFORLAR VE ETKİN KULLANIM YOLLARI. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi, 2(2), 61-74.
AMA Doğan H, Üngüren E. İŞLETMELERDE METAFOR KAVRAMI VE ÖNEMİ: YÖNETİCİLERİN STRATEJİK İLETİŞİM VE PAYLAŞIM ARAÇLARI OLARAK METAFORLAR VE ETKİN KULLANIM YOLLARI. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi. Haziran 2010;2(2):61-74.
Chicago Doğan, Hulusi, ve Engin Üngüren. “İŞLETMELERDE METAFOR KAVRAMI VE ÖNEMİ: YÖNETİCİLERİN STRATEJİK İLETİŞİM VE PAYLAŞIM ARAÇLARI OLARAK METAFORLAR VE ETKİN KULLANIM YOLLARI”. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi 2, sy. 2 (Haziran 2010): 61-74.
EndNote Doğan H, Üngüren E (01 Haziran 2010) İŞLETMELERDE METAFOR KAVRAMI VE ÖNEMİ: YÖNETİCİLERİN STRATEJİK İLETİŞİM VE PAYLAŞIM ARAÇLARI OLARAK METAFORLAR VE ETKİN KULLANIM YOLLARI. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi 2 2 61–74.
IEEE H. Doğan ve E. Üngüren, “İŞLETMELERDE METAFOR KAVRAMI VE ÖNEMİ: YÖNETİCİLERİN STRATEJİK İLETİŞİM VE PAYLAŞIM ARAÇLARI OLARAK METAFORLAR VE ETKİN KULLANIM YOLLARI”, Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi, c. 2, sy. 2, ss. 61–74, 2010.
ISNAD Doğan, Hulusi - Üngüren, Engin. “İŞLETMELERDE METAFOR KAVRAMI VE ÖNEMİ: YÖNETİCİLERİN STRATEJİK İLETİŞİM VE PAYLAŞIM ARAÇLARI OLARAK METAFORLAR VE ETKİN KULLANIM YOLLARI”. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi 2/2 (Haziran 2010), 61-74.
JAMA Doğan H, Üngüren E. İŞLETMELERDE METAFOR KAVRAMI VE ÖNEMİ: YÖNETİCİLERİN STRATEJİK İLETİŞİM VE PAYLAŞIM ARAÇLARI OLARAK METAFORLAR VE ETKİN KULLANIM YOLLARI. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi. 2010;2:61–74.
MLA Doğan, Hulusi ve Engin Üngüren. “İŞLETMELERDE METAFOR KAVRAMI VE ÖNEMİ: YÖNETİCİLERİN STRATEJİK İLETİŞİM VE PAYLAŞIM ARAÇLARI OLARAK METAFORLAR VE ETKİN KULLANIM YOLLARI”. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi, c. 2, sy. 2, 2010, ss. 61-74.
Vancouver Doğan H, Üngüren E. İŞLETMELERDE METAFOR KAVRAMI VE ÖNEMİ: YÖNETİCİLERİN STRATEJİK İLETİŞİM VE PAYLAŞIM ARAÇLARI OLARAK METAFORLAR VE ETKİN KULLANIM YOLLARI. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi. 2010;2(2):61-74.