Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

Satış Yönetimi Sürecinde Motivasyon Araçları ve Etki Düzeyleri: Tıbbi Satış Temsilcileri Üzerinde Bir Araştırma

Yıl 2012, Cilt: 4 Sayı: 2, 89 - 97, 01.06.2012

Öz

Satış Yönetimi Sürecinde Motivasyon Araçları ve Etki Düzeyleri: Tıbbi Satış Temsilcileri Üzerinde Bir Araştırma

Yıl 2012, Cilt: 4 Sayı: 2, 89 - 97, 01.06.2012

Öz

Satış sektöründe motivasyonun amacı, satış temsilcilerinin yaptıkları işlere karşı daha istekli davranmalarını sağlamak ve onları satış amaçlarına ulaşmada daha gönüllü olmaya ve daha fazla gayret harcamaya sevk etmektir. Bu nedenle örgütlerde motivasyonu özendirici çeşitli araçlar kullanılmaktadır. Birçok araştırma ile geçerliliği genelde kabul edilen motivasyon özendirici araçlar ekonomik, psikososyal ve örgütsel-yönetsel olmak üzere üç grupta incelenmektedir. Bu bağlamda, mevcut çalışma bu motivasyon özendirici araçların tıbbi satış temsilcilerinin performansına olan etkilerini incelemektedir. 

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Süleyman Barutçu Bu kişi benim

Seçkin Sezgin

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2012
Yayımlandığı Sayı Yıl 2012 Cilt: 4 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Barutçu, S., & Sezgin, S. (2012). Satış Yönetimi Sürecinde Motivasyon Araçları ve Etki Düzeyleri: Tıbbi Satış Temsilcileri Üzerinde Bir Araştırma. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi, 4(2), 89-97.
AMA Barutçu S, Sezgin S. Satış Yönetimi Sürecinde Motivasyon Araçları ve Etki Düzeyleri: Tıbbi Satış Temsilcileri Üzerinde Bir Araştırma. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi. Haziran 2012;4(2):89-97.
Chicago Barutçu, Süleyman, ve Seçkin Sezgin. “Satış Yönetimi Sürecinde Motivasyon Araçları Ve Etki Düzeyleri: Tıbbi Satış Temsilcileri Üzerinde Bir Araştırma”. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi 4, sy. 2 (Haziran 2012): 89-97.
EndNote Barutçu S, Sezgin S (01 Haziran 2012) Satış Yönetimi Sürecinde Motivasyon Araçları ve Etki Düzeyleri: Tıbbi Satış Temsilcileri Üzerinde Bir Araştırma. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi 4 2 89–97.
IEEE S. Barutçu ve S. Sezgin, “Satış Yönetimi Sürecinde Motivasyon Araçları ve Etki Düzeyleri: Tıbbi Satış Temsilcileri Üzerinde Bir Araştırma”, Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi, c. 4, sy. 2, ss. 89–97, 2012.
ISNAD Barutçu, Süleyman - Sezgin, Seçkin. “Satış Yönetimi Sürecinde Motivasyon Araçları Ve Etki Düzeyleri: Tıbbi Satış Temsilcileri Üzerinde Bir Araştırma”. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi 4/2 (Haziran 2012), 89-97.
JAMA Barutçu S, Sezgin S. Satış Yönetimi Sürecinde Motivasyon Araçları ve Etki Düzeyleri: Tıbbi Satış Temsilcileri Üzerinde Bir Araştırma. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi. 2012;4:89–97.
MLA Barutçu, Süleyman ve Seçkin Sezgin. “Satış Yönetimi Sürecinde Motivasyon Araçları Ve Etki Düzeyleri: Tıbbi Satış Temsilcileri Üzerinde Bir Araştırma”. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi, c. 4, sy. 2, 2012, ss. 89-97.
Vancouver Barutçu S, Sezgin S. Satış Yönetimi Sürecinde Motivasyon Araçları ve Etki Düzeyleri: Tıbbi Satış Temsilcileri Üzerinde Bir Araştırma. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi. 2012;4(2):89-97.