Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

Entellektüel Sermaye ve Eğitim Kurumlarında Tüketici Odaklı Yaklaşım

Yıl 2012, Cilt: 4 Sayı: 3, 11 - 20, 01.09.2012

Öz

Entelektüel Sermaye ve Eğitim Kurumlarında Tüketici Odaklı Yaklaşım

Yıl 2012, Cilt: 4 Sayı: 3, 11 - 20, 01.09.2012

Öz

Bu çalışmada; pazarlama bakış açısıyla öğrenciler eğitim kurumlarının ürünleri, işletmeler ise müşterileri olarak ele alınmıştır. Organizasyonlar için tüketici odaklı olmak modern pazarlamanın bir gereğidir. Tüketici odaklı olmak, öncelikle tüketicinin ihtiyaç ve beklentilerini doğru belirlemekle mümkün olabilmektedir. Bu amaçla çalışmada, işletmelerin meslek yüksekokulu mezunlarından beklentilerini belirlemek amacıyla konjoint analizi uygulanmıştır. Analiz sonuçlarına göre işletmelerin mezunlarda en fazla özgüvene önem verdikleri; Dürüstlük ve İş Disiplini, Mesleki Teorik Bilgi ve İşi Öğrenme İsteği gibi faktörlerin küçük önem farklarıyla bu faktörün ardından geldiği görülmüştür. Ayrıca çalışan sayılarına göre işletmelerin mezunlardan beklentilerin farklılaşıp farklılaşmadığına da bakılmıştır. Sonuçlar, çalışan sayılarına göre işletme beklentilerinin bazı faktörlerde farklılaştığını göstermiştir.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Serdar Aydın Bu kişi benim

Hasan Hüseyin Ceylan Bu kişi benim

Bekir Köse Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Eylül 2012
Yayımlandığı Sayı Yıl 2012 Cilt: 4 Sayı: 3

Kaynak Göster

APA Aydın, S., Ceylan, H. H., & Köse, B. (2012). Entelektüel Sermaye ve Eğitim Kurumlarında Tüketici Odaklı Yaklaşım. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi, 4(3), 11-20.
AMA Aydın S, Ceylan HH, Köse B. Entelektüel Sermaye ve Eğitim Kurumlarında Tüketici Odaklı Yaklaşım. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi. Eylül 2012;4(3):11-20.
Chicago Aydın, Serdar, Hasan Hüseyin Ceylan, ve Bekir Köse. “Entelektüel Sermaye Ve Eğitim Kurumlarında Tüketici Odaklı Yaklaşım”. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi 4, sy. 3 (Eylül 2012): 11-20.
EndNote Aydın S, Ceylan HH, Köse B (01 Eylül 2012) Entelektüel Sermaye ve Eğitim Kurumlarında Tüketici Odaklı Yaklaşım. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi 4 3 11–20.
IEEE S. Aydın, H. H. Ceylan, ve B. Köse, “Entelektüel Sermaye ve Eğitim Kurumlarında Tüketici Odaklı Yaklaşım”, Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi, c. 4, sy. 3, ss. 11–20, 2012.
ISNAD Aydın, Serdar vd. “Entelektüel Sermaye Ve Eğitim Kurumlarında Tüketici Odaklı Yaklaşım”. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi 4/3 (Eylül 2012), 11-20.
JAMA Aydın S, Ceylan HH, Köse B. Entelektüel Sermaye ve Eğitim Kurumlarında Tüketici Odaklı Yaklaşım. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi. 2012;4:11–20.
MLA Aydın, Serdar vd. “Entelektüel Sermaye Ve Eğitim Kurumlarında Tüketici Odaklı Yaklaşım”. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi, c. 4, sy. 3, 2012, ss. 11-20.
Vancouver Aydın S, Ceylan HH, Köse B. Entelektüel Sermaye ve Eğitim Kurumlarında Tüketici Odaklı Yaklaşım. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi. 2012;4(3):11-20.