Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

Otel İşletmelerinde Yenilik Yönetimi Uygulamaları Alanya'da Beş ve Dört Yıldızlı Otel İşletmelerinde Bir Araştırma

Yıl 2012, Cilt: 4 Sayı: 3, 93 - 110, 01.09.2012

Öz

Otel İşletmelerinde Yenilik Yönetimi Uygulamaları Alanya'da Beş ve Dört Yıldızlı Otel İşletmelerinde Bir Araştırma

Yıl 2012, Cilt: 4 Sayı: 3, 93 - 110, 01.09.2012

Öz

Günümüz ve geleceğin işletmeleri klasik yönetim yaklaşımlarından ziyade modern yönetim yaklaşımlarının uygulandığı, işletme faaliyetlerinin proaktif bir yaklaşımla sürdürüldüğü, değişim ve yeniliğin sürekli olarak takip edildiği, yeniliğin fark yaratacak bir sonuç elde edecek şekilde uygulandığı ve bunların tamamının paylaşılan bir vizyon ışığında güçlü bir örgüt kültürü ile birleştirildiği faaliyetlerle başarılı olabilirler. Ağır rekabet koşullarının yaşandığı iş hayatında işletmeler sundukları ürün ve hizmetlerindeki kalite ve farklılıklar yanı sıra işletme yapısında, yönetim anlayışında, işletmenin iç ve dış çevresini ilgilendiren tüm süreçlerinde işletmeler açısından oldukça önemli, modern bir yönetim yaklaşımı olan yenilik yönetimini uygulayarak, yenilikçiliği bir işletme kültürü haline getirerek sürdürülebilir başarıyı elde edebilir ve rekabette üstünlük sağlayabilirler. İşletmeler için büyük öneme sahip yenilik yönetiminin otel işletmelerindeki uygulamalarını belirlemeyi amaçlayan bu araştırmanın bulguları Alanya’ da faaliyette bulunan beş ve dört yıldızlı otel işletmelerinde yenilik yönetiminin uygulandığını ortaya koymuştur.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Yasemin Tekin Bu kişi benim

Ufuk Durna Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Eylül 2012
Yayımlandığı Sayı Yıl 2012 Cilt: 4 Sayı: 3

Kaynak Göster

APA Tekin, Y., & Durna, U. (2012). Otel İşletmelerinde Yenilik Yönetimi Uygulamaları Alanya’da Beş ve Dört Yıldızlı Otel İşletmelerinde Bir Araştırma. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi, 4(3), 93-110.
AMA Tekin Y, Durna U. Otel İşletmelerinde Yenilik Yönetimi Uygulamaları Alanya’da Beş ve Dört Yıldızlı Otel İşletmelerinde Bir Araştırma. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi. Eylül 2012;4(3):93-110.
Chicago Tekin, Yasemin, ve Ufuk Durna. “Otel İşletmelerinde Yenilik Yönetimi Uygulamaları Alanya’da Beş Ve Dört Yıldızlı Otel İşletmelerinde Bir Araştırma”. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi 4, sy. 3 (Eylül 2012): 93-110.
EndNote Tekin Y, Durna U (01 Eylül 2012) Otel İşletmelerinde Yenilik Yönetimi Uygulamaları Alanya’da Beş ve Dört Yıldızlı Otel İşletmelerinde Bir Araştırma. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi 4 3 93–110.
IEEE Y. Tekin ve U. Durna, “Otel İşletmelerinde Yenilik Yönetimi Uygulamaları Alanya’da Beş ve Dört Yıldızlı Otel İşletmelerinde Bir Araştırma”, Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi, c. 4, sy. 3, ss. 93–110, 2012.
ISNAD Tekin, Yasemin - Durna, Ufuk. “Otel İşletmelerinde Yenilik Yönetimi Uygulamaları Alanya’da Beş Ve Dört Yıldızlı Otel İşletmelerinde Bir Araştırma”. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi 4/3 (Eylül 2012), 93-110.
JAMA Tekin Y, Durna U. Otel İşletmelerinde Yenilik Yönetimi Uygulamaları Alanya’da Beş ve Dört Yıldızlı Otel İşletmelerinde Bir Araştırma. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi. 2012;4:93–110.
MLA Tekin, Yasemin ve Ufuk Durna. “Otel İşletmelerinde Yenilik Yönetimi Uygulamaları Alanya’da Beş Ve Dört Yıldızlı Otel İşletmelerinde Bir Araştırma”. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi, c. 4, sy. 3, 2012, ss. 93-110.
Vancouver Tekin Y, Durna U. Otel İşletmelerinde Yenilik Yönetimi Uygulamaları Alanya’da Beş ve Dört Yıldızlı Otel İşletmelerinde Bir Araştırma. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi. 2012;4(3):93-110.