Bu
araştırmanın temel amacı Milli Eğitim Bakanlığı İletişim Hattı ALO 147, BİMER
ve CİMER’e Antalya İlinden yapılan şikâyetlerin analizi ve değerlendirilmesini
yapmaktır. Antalya İl Milli Eğitim Müdürlüğü ARGE (Araştırma Geliştirme Birimi)
tarafından söz konusu şikâyetlerin analizi ve bu konuda çözüm önerilerini
içeren sunu 2018-2019 Eğitim-Öğretim
yılı başında tüm okullara resmi yazıyla gönderilerek tüm personelin
bilgilendirilmesi ve bu konularda yaşanan şikâyetlerin azaltılması
amaçlanmaktadır. İletilen şikayetlere bakıldığında en çok şikayetin Temel
Eğitim kademesinden ve veliler tarafından yapıldığı ve özellikle okul temizliği,
güvenliği ile bağış konularının ön sıralarda yer aldığı görülmektedir.
Şikayetlerin artmasına neden olarak öne çıkan temel unsurun ise yönetici ve
öğretmenlerin veliyle sağlıklı iletişim kuramamasından kaynaklandığı
anlaşılmaktadır.
The
main purpose of this study is to analyze and evaluate the complaints made from
Antalya Province to the Ministry of National Education Communication Line ALO
147, BİMER (Prime Ministry Contact Center) and CİMER(Presidental Contact
Center).The analysis of the complaints and, the presentation
prepared by Antalya Provincial Directorate of National Education R & D
(Research and Development Unit), which include possible solution
samples will be sent to all schools at the beginning of the academic year
2018-2019, aiming to inform all the staff and reduce the complaints on these
issues. Considering complaints made, it is seen that the most complaints come
from the Primary Education level and made by parents especially the
school cleaning, safety and donation issues are at the forefront. It is
understood that the main factor that caused the complaints to increase is that
the managers and teachers can not communicate well with the parents.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 26 Temmuz 2019 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2019 Cilt: 1 Sayı: 1 |