Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

Üç Nesil Bir Arada

Yıl 2019, Cilt: 2 Sayı: 1, 12 - 14, 03.07.2019

Öz










Müzeler; 
toplumda geçmiş, bugün, gelecek arasında bağlantı kuran kurumların
başında gelir. Çağdaş müzecilik anlayışında müze ziyaretçisi büyük önem taşır.
Müze, ziyaretçisi ile anlam kazanır. Günümüz müze anlayışında müzeler, müze
eğitimi misyonunu da üstlenmiştir. Müzelerde eğitim; merak etmek, sorgulamak,
ucu açık sorulara cevap vermek üzere kurguludur. Müze eğitiminde katılımcı
aktiftir. Tüm dünyada müzeler yaşam boyu öğrenmenin ayrılmaz bir parçasıdır.
Aşağıda müze eğitiminin yaşam boyu öğrenmede önemi farklı yönleriyle ele
alınmaktadır. 

Kaynakça

  • 1. Bozkurt,A., 2009, Mitolojide Hukuk, Hukuk Gündemi Dergisi, 08.05.2019 tarihinde http://www.ankarabarosu.org.tr/siteler/ankarabarosu/hgdmakale/2009-1/14.pdf adresinden alınmıştır.
  • 2. Feyzioğlu, B. 2017, Yetişkinlerle Müzede Eğitim, Pera Müzesi Örneği, Yayınlanmamış Yüksek Lisans Projesi, Ankara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Ankara. 3. Hitit Color,1972, Bergama, İstanbul, Orient Matbaacılık.
  • 4. Tan, M.,G., 2018, Bir Çocuk, Bir Kadın, Bir Hoca, Ankara, Turhan Kitapevi Yayınları.
  • 5. Topçuoğlu, H. 1998, Ankara Üniversitesinin Bir Eğitim Fakültesi Vardır!, Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, Cilt:1, Sayı:1, sayfa no:VII-L,07.05.2019 tarihinde http://acikarsiv.ankara.edu.tr/browse/12351/ adresinden alınmıştır.
  • 6. Topçuoğlu H., 2008, 10. Yıl 10. Sınıf, Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi,Cilt:41, s.053-064, 7.05.2019 tarihinde http://dergiler.ankara.edu.tr/detail.php?id=40&sayi_id=2248 veri tabanından alınmıştır.

Three Generations Together

Yıl 2019, Cilt: 2 Sayı: 1, 12 - 14, 03.07.2019

Öz

Museums are one of the institutions that connect the past, present, and future in society. Museum visitors are of great importance in today's museum understanding. The museum gains meaning with its visitors. In today's museum understanding, museums also undertake the mission of museum education. Museum education is open to curiosity, questioning and, open-end  questions. Participants are active in museum training. Museums all over the world are an integral part of lifelong learning. The following article is a study of the importance of museum education in lifelong learning.

Kaynakça

  • 1. Bozkurt,A., 2009, Mitolojide Hukuk, Hukuk Gündemi Dergisi, 08.05.2019 tarihinde http://www.ankarabarosu.org.tr/siteler/ankarabarosu/hgdmakale/2009-1/14.pdf adresinden alınmıştır.
  • 2. Feyzioğlu, B. 2017, Yetişkinlerle Müzede Eğitim, Pera Müzesi Örneği, Yayınlanmamış Yüksek Lisans Projesi, Ankara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Ankara. 3. Hitit Color,1972, Bergama, İstanbul, Orient Matbaacılık.
  • 4. Tan, M.,G., 2018, Bir Çocuk, Bir Kadın, Bir Hoca, Ankara, Turhan Kitapevi Yayınları.
  • 5. Topçuoğlu, H. 1998, Ankara Üniversitesinin Bir Eğitim Fakültesi Vardır!, Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, Cilt:1, Sayı:1, sayfa no:VII-L,07.05.2019 tarihinde http://acikarsiv.ankara.edu.tr/browse/12351/ adresinden alınmıştır.
  • 6. Topçuoğlu H., 2008, 10. Yıl 10. Sınıf, Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi,Cilt:41, s.053-064, 7.05.2019 tarihinde http://dergiler.ankara.edu.tr/detail.php?id=40&sayi_id=2248 veri tabanından alınmıştır.
Toplam 5 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Birgül Feyzioğlu

Yayımlanma Tarihi 3 Temmuz 2019
Gönderilme Tarihi 28 Haziran 2019
Yayımlandığı Sayı Yıl 2019 Cilt: 2 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Feyzioğlu, B. (2019). Üç Nesil Bir Arada. UNIMUSEUM, 2(1), 12-14.

1462713310

CreativeCommons Attribtion-ShareAlike 4.0 International Licence 146271331027042

Diamond Open Access refers to a scholarly publication model in which journals and platforms do not charge fees to either authors or readers.

Open Access Statement:
This is an open access journal which means that all content is freely available without charge to the user or his/her institution. Users are allowed to read, download, copy, distribute, print, search, or link to the full texts of the articles, or use them for any other lawful purpose, without asking prior permission from the publisher or the author. This is in accordance with the BOAI definition of open access.
Archiving Policy:


http://jfhs.scientificwebjournals.com/en/pub/jfhs/lockss-manifest
Archiving is done according to ULAKBİM "DergiPark" publication policy (LOCKSS).