avatar
Nilay Bümen Prof. Dr. EGE ÜNİVERSİTESİ
Yayın 6 Hakemlik 3 CrossRef Atıf 43
6 Yayın
3 Hakemlik
43 CrossRef Atıf

Kurum

EGE ÜNİVERSİTESİ

Yayınlar

Using Cartoon Discussions for Vocabulary Acquisition in English Language Teaching
Yayın Bilgisi: 2021 , Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.656206
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2563

0

2563

Türkiye’de Eğitim Programı Uzmanı Olmak
Yayın Bilgisi: 2020 , Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.757483
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2629

0

2629

0

3185

Flipping the Writing Classroom: Using Grammar Videos to Enhance Writing
Yayın Bilgisi: 2019 , Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.425632
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1760

0

1760

Son 15 Yılda Yayımlanan İlk ve Ortaöğretim İngilizce Dersi Öğretim Programları Üzerine Bir Analiz
Yazarlar: Esin Yücel, Kadriye Dimici, Burçin Yıldız, Nilay Bümen
Yayın Bilgisi: 2017 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.305922
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 16070

0

16070

Dokuzuncu Sınıf Öğrencilerinin Matematik Başarılarının Yordanması
Yayın Bilgisi: 2016 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.280749
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2313

0

2313

Yayınlar

Using Cartoon Discussions for Vocabulary Acquisition in English Language Teaching
Yayın Bilgisi: 2021 , Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.656206
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2563

1

0

2563

Türkiye’de Eğitim Programı Uzmanı Olmak
Yayın Bilgisi: 2020 , Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.757483
ATIF 5 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2629

5

0

2629

7

0

3185

Flipping the Writing Classroom: Using Grammar Videos to Enhance Writing
Yayın Bilgisi: 2019 , Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.425632
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1760

3

0

1760

Son 15 Yılda Yayımlanan İlk ve Ortaöğretim İngilizce Dersi Öğretim Programları Üzerine Bir Analiz
Yazarlar: Esin Yücel, Kadriye Dimici, Burçin Yıldız, Nilay Bümen
Yayın Bilgisi: 2017 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.305922
ATIF 22 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 16070

22

0

16070

Dokuzuncu Sınıf Öğrencilerinin Matematik Başarılarının Yordanması
Yayın Bilgisi: 2016 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.280749
ATIF 5 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2313

5

0

2313

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.