avatar
Nilay Bümen Prof. Dr. EGE ÜNİVERSİTESİ
Yayın 6 Hakemlik 3 CrossRef Atıf 51
6 Yayın
3 Hakemlik
51 CrossRef Atıf

Kurum

EGE ÜNİVERSİTESİ

Yayınlar

Using Cartoon Discussions for Vocabulary Acquisition in English Language Teaching
Yayın Bilgisi: 2021 , Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.656206
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3023

0

3023

Türkiye’de Eğitim Programı Uzmanı Olmak
Yayın Bilgisi: 2020 , Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.757483
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3060

0

3060

0

3659

Flipping the Writing Classroom: Using Grammar Videos to Enhance Writing
Yayın Bilgisi: 2019 , Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.425632
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1897

0

1897

Son 15 Yılda Yayımlanan İlk ve Ortaöğretim İngilizce Dersi Öğretim Programları Üzerine Bir Analiz
Yazarlar: Esin Yücel, Kadriye Dimici, Burçin Yıldız, Nilay Bümen
Yayın Bilgisi: 2017 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.305922
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 17105

0

17105

Dokuzuncu Sınıf Öğrencilerinin Matematik Başarılarının Yordanması
Yayın Bilgisi: 2016 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.280749
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2468

0

2468

Yayınlar

Using Cartoon Discussions for Vocabulary Acquisition in English Language Teaching
Yayın Bilgisi: 2021 , Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.656206
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3023

2

0

3023

Türkiye’de Eğitim Programı Uzmanı Olmak
Yayın Bilgisi: 2020 , Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.757483
ATIF 7 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3060

7

0

3060

11

0

3659

Flipping the Writing Classroom: Using Grammar Videos to Enhance Writing
Yayın Bilgisi: 2019 , Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.425632
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1897

4

0

1897

Son 15 Yılda Yayımlanan İlk ve Ortaöğretim İngilizce Dersi Öğretim Programları Üzerine Bir Analiz
Yazarlar: Esin Yücel, Kadriye Dimici, Burçin Yıldız, Nilay Bümen
Yayın Bilgisi: 2017 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.305922
ATIF 22 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 17105

22

0

17105

Dokuzuncu Sınıf Öğrencilerinin Matematik Başarılarının Yordanması
Yayın Bilgisi: 2016 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.280749
ATIF 5 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2468

5

0

2468

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.