Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Sait Akbaşlı
Sait Akbaşlı
Prof. Dr.
Hacettepe Üniversitesi
Yayın
25
Hakemlik
54
CrossRef Atıf
46
25
Yayın
54
Hakemlik
46
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitim Yönetimi
Eğitim Yönetimi
Kurum
Hacettepe Üniversitesi
Popüler Yayınları
Okul Yöneticisi ve Öğretmen Görüşlerine Göre Okul Yöneticiliğinin Meslekleşmesinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Sait Akbaşlı
, Abdullah Balıkçı
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3600
0
ATIF
3
FAVORİ
3600
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Müdürlerinin Ders Denetimi Görevlerine İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Yasemin Ateşoğlu
,
Sait Akbaşlı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
840
0
ATIF
2
FAVORİ
840
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Okulları Yönetsel Uygulamalarının Eğitim Yönetimi Bilim Alanı Mesleki Kabul Kriterlerine Uygunluk Düzeyine İlişkin Eğitim Denetçisi Algıları
Yazarlar: Mehmet Özbaş,
Sait Akbaşlı
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1422
0
ATIF
1
FAVORİ
1422
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Halk Eğitim Merkezlerinde Çalışan İşgörenlerin Yaşam Boyu Öğrenme Anahtar Yeterlik Algıları
Yazarlar:
Sait Akbaşlı
,
Mehmet Durnalı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.342207
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1741
4
ATIF
1
FAVORİ
1741
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinde Tükenmişliğin Yordayıcısı Olarak Okul Bağlılığı
Yazarlar:
Sait Akbaşlı
,
Gökhan Arastaman
,
Feyza Gün
,
Tuğba Turabik
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2458
0
ATIF
1
FAVORİ
2458
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Filistin Eğitim Kurumlarında Otantik Liderlik Davranışlarını Geliştirmek
Yazarlar:
Shadi Albanna
,
Sait Akbaşlı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51531/korkutataturkiyat.1368454
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
68
0
FAVORİ
68
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YENİLİKÇİ ÇALIŞMA DAVRANIŞI ÖLÇEĞİNİN TÜRK KÜLTÜRÜNE UYARLAMA ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Belgin Tura
,
Sait Akbaşlı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1038526
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
196
0
FAVORİ
196
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Örgün Eğitime Devam Eden Öğrencilerde Akademik Öz-yeterlik Algısının Belirlenmesinde Duygusal Zeka ile ilişkili Faktörler
Yazarlar:
Pelin Üredi
,
Sait Akbaşlı
,
Lütfi Üredi
,
Hakan Namlı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Temel Eğitim Çalışmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
518
0
FAVORİ
518
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Örgütsel Zekâ Düzeyinin Öğretmenlerin Yenilikçi Çalışma Davranışları Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Belgin Tura
,
Sait Akbaşlı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.937986
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
602
1
FAVORİ
602
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yükseköğretim Kurumlarının Finansmanı: Dünyadaki Uygulamalar İle Karşılaştırmalı Bir Analiz
Yazarlar:
Bahar Yakut Özek
,
Sait Akbaşlı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.837943
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1027
1
FAVORİ
1027
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel ve Kamu Eğitim Örgütlerinde Çalışan Öğretmenlerin Örgütsel Bağlılık Düzeyleri: Etkileşimsel Etki Modeli
Yazarlar: Pelin Kösece,
Sait Akbaşlı
,
Lütfi Üredi
, Buse Özaksoy
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.858602
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
448
1
FAVORİ
448
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kurum Denetim Raporlarının İncelenmesi (Adana İli Örneği)
Yazarlar:
Ahmet Can Abbak
,
Sait Akbaşlı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.53048/johass.860005
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
459
1
FAVORİ
459
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Opinions regarding the Program of the Students Going Abroad in the Scope of the Erasmus+ Exchange Program
Yazarlar:
Mehmet Küçükçene
,
Sait Akbaşlı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
356
1
FAVORİ
356
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen yenilikçiliğini etkileyen faktörler
Yazarlar:
Belgin Tura
,
Sait Akbaşlı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Temel Eğitim Çalışmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1662
1
FAVORİ
1662
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Müdürlerinin Ders Denetimi Görevlerine İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Yasemin Ateşoğlu
,
Sait Akbaşlı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
840
2
FAVORİ
840
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğretmenlerinin Karşılaştıkları Yıldırma Davranışları ile Motivasyon Düzeyleri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Sait Akbaşlı
,
Okan Diş
,
Mehmet Durnalı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.596426
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1661
1
FAVORİ
1661
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Aile Birlikleri Okullara Ne Getirdi? Neyi Değiştirdi?
Yazarlar:
Sait Akbaşlı
,
Belgin Tura
Yayın Bilgisi: 2019 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.621027
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3753
1
FAVORİ
3753
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğretmenlerinin Glokal Liderlik Davranışlarını Gösterme Düzeyleri
Yazarlar:
Sait Akbaşlı
,
Şefika Şule Erçetin
,
Harun Yüce
Yayın Bilgisi: 2019 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.585869
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1347
1
FAVORİ
1347
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğretmenlerinin Müdürlerin Ders Denetimine İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
SAİT Akbaşlı
,
ZEYNEP Tunç
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.474511
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
915
1
FAVORİ
915
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Okul Bağlılığı Ölçeğinin Türk Kültürüne Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Feyza Gün
,
Tuğba Turabik
,
Gökhan Arastaman
,
Sait Akbaşlı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.457919
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1188
1
FAVORİ
1188
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ DOĞRULTUSUNDA LİDER OKUL YÖNETİCİLERİNİN YETERLİKLERİ
Yazarlar:
Okan Diş
,
Sait Akbaşlı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası Liderlik Çalışmaları Dergisi: Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5231
1
FAVORİ
5231
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinde Tükenmişliğin Yordayıcısı Olarak Okul Bağlılığı
Yazarlar:
Sait Akbaşlı
,
Gökhan Arastaman
,
Feyza Gün
,
Tuğba Turabik
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2458
1
FAVORİ
2458
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Okul Müdürü ve Öğretmen Kavramlarına Yönelik Metaforik Algılarının Incelenmesi
Yazarlar:
Sait Akbaşlı
,
Lütfi Üredi
, Pelin Kösece
Yayın Bilgisi: 2018 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.464597
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
886
1
FAVORİ
886
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dijital Teknolojilere Erişim Motivasyonu Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Şefika Şule Erçetin
,
Sait Akbaşlı
,
Mehmet Durnalı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.431126
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1771
1
FAVORİ
1771
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL DEĞİŞKENLERİNİN AKADEMİK BAŞARIYA OLAN ETKİSİNE YÖNELİK ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Sait Akbaşlı
, Pelin Kösece, Meral Balta Uçan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Scientific Educational Studies
DOI: 10.31798/ses.439740
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3285
1
FAVORİ
3285
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Halk Eğitim Merkezlerinde Çalışan İşgörenlerin Yaşam Boyu Öğrenme Anahtar Yeterlik Algıları
Yazarlar:
Sait Akbaşlı
,
Mehmet Durnalı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.342207
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1741
1
FAVORİ
1741
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yapılandırmacı Öğrenme Ortamları Değerlendirmesi
Yazarlar:
Berat Demirtaş
, Yahya Oğuz,
Lütfi Üredi
,
Sait Akbaşlı
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2176
1
FAVORİ
2176
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Okulları Yönetsel Uygulamalarının Eğitim Yönetimi Bilim Alanı Mesleki Kabul Kriterlerine Uygunluk Düzeyine İlişkin Eğitim Denetçisi Algıları
Yazarlar: Mehmet Özbaş,
Sait Akbaşlı
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1422
1
FAVORİ
1422
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Yöneticisi ve Öğretmen Görüşlerine Göre Okul Yöneticiliğinin Meslekleşmesinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Sait Akbaşlı
, Abdullah Balıkçı
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3600
3
FAVORİ
3600
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Göreve Yeni Başlayan Sınıf Öğretmenlerinin Karşılaştıkları Güçlükler
Yazarlar: Yrd. Doç. Dr. İsa Korkmaz,
Sait Akbaşlı
Yayın Bilgisi: 2004 ,
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3403
1
FAVORİ
3403
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Scientific Educational Studies
Uluslararası Liderlik Çalışmaları Dergisi: Kuram ve Uygulama
Uluslararası Temel Eğitim Çalışmaları Dergisi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Düzce Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
İnsan ve İnsan
International Journal of Educational Research Review
International Journal of Educational Spectrum
Journal of Teacher Education and Educators
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Temel Eğitim
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uluslararası Liderlik Çalışmaları Dergisi: Kuram ve Uygulama
Uluslararası Liderlik Eğitimi Dergisi
Uluslararası Temel Eğitim Çalışmaları Dergisi
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Yayınlar
Örgütsel Zekâ Düzeyinin Öğretmenlerin Yenilikçi Çalışma Davranışları Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Belgin Tura
,
Sait Akbaşlı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.937986
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
602
2
ATIF
1
FAVORİ
602
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğretmenlerinin Karşılaştıkları Yıldırma Davranışları ile Motivasyon Düzeyleri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Sait Akbaşlı
,
Okan Diş
,
Mehmet Durnalı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.596426
ATIF
9
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1661
9
ATIF
1
FAVORİ
1661
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Aile Birlikleri Okullara Ne Getirdi? Neyi Değiştirdi?
Yazarlar:
Sait Akbaşlı
,
Belgin Tura
Yayın Bilgisi: 2019 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.621027
ATIF
7
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3753
7
ATIF
1
FAVORİ
3753
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğretmenlerinin Glokal Liderlik Davranışlarını Gösterme Düzeyleri
Yazarlar:
Sait Akbaşlı
,
Şefika Şule Erçetin
,
Harun Yüce
Yayın Bilgisi: 2019 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.585869
ATIF
7
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1347
7
ATIF
1
FAVORİ
1347
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğretmenlerinin Müdürlerin Ders Denetimine İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
SAİT Akbaşlı
,
ZEYNEP Tunç
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.474511
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
915
5
ATIF
1
FAVORİ
915
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Okul Bağlılığı Ölçeğinin Türk Kültürüne Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Feyza Gün
,
Tuğba Turabik
,
Gökhan Arastaman
,
Sait Akbaşlı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.457919
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1188
5
ATIF
1
FAVORİ
1188
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Okul Müdürü ve Öğretmen Kavramlarına Yönelik Metaforik Algılarının Incelenmesi
Yazarlar:
Sait Akbaşlı
,
Lütfi Üredi
, Pelin Kösece
Yayın Bilgisi: 2018 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.464597
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
886
1
ATIF
1
FAVORİ
886
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dijital Teknolojilere Erişim Motivasyonu Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Şefika Şule Erçetin
,
Sait Akbaşlı
,
Mehmet Durnalı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.431126
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1771
4
ATIF
1
FAVORİ
1771
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL DEĞİŞKENLERİNİN AKADEMİK BAŞARIYA OLAN ETKİSİNE YÖNELİK ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Sait Akbaşlı
, Pelin Kösece, Meral Balta Uçan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Scientific Educational Studies
DOI: 10.31798/ses.439740
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3285
2
ATIF
1
FAVORİ
3285
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Halk Eğitim Merkezlerinde Çalışan İşgörenlerin Yaşam Boyu Öğrenme Anahtar Yeterlik Algıları
Yazarlar:
Sait Akbaşlı
,
Mehmet Durnalı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.342207
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1741
4
ATIF
1
FAVORİ
1741
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat