Mehmet Durnalı profil resmi
Mehmet Durnalı Dr. ZONGULDAK BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ
Yayın 17 Hakemlik 15 CrossRef Atıf 68 TR Dizin Atıf 63
17 Yayın
15 Hakemlik
68 CrossRef Atıf
63 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitim Yönetimi Öğretim Teknolojileri Cinsiyet, Cinsellik ve Eğitim

Kurum

ZONGULDAK BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

14

1

5376

4

1

1740

4

1

1770

10

1

1837

9

1

1655

Yayınlar

0

540

1

951

1

1655

0

1063

0

1019

The Relationship between Faculty Members’ Job Satisfaction and Perceptions of Organizational Politics
Yazarlar: Mehmet Durnalı , Pınar Ayyıldız
Yayın Bilgisi: 2019 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.19.20.6.2
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 904

0

904

0

989

Delaware Sosyal-Duygusal Yeterlik Ölçeğinin (DSDY-Ö) Türk Diline Uyarlanması
Yayın Bilgisi: 2019 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.458032
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1016

0

1016

1

1837

The Views of Pre-Service Teachers at an Internship High School on Pedagogical Formation Program in Turkey
Yazarlar: Bijen Filiz, Mehmet Durnali
DOI: 10.12973/eu-jer.8.2.395
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 516

0

516

Ortaokullarda Bilgi Yönetiminin Gerçekleşme Düzeyleri
DOI: 10.15869/itobiad.448439
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1833

0

1833

Okula Uyum Ölçeği’nin Türk Kültürüne Uyarlanması
DOI: 10.19126/suje.357548
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3800

0

3800

1

5376

1

1740

0

1800

Mesleki eğitim finansmanı
DOI: 10.24289/ijsser.106453
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1407

0

1407

Yayınlar

The Development and Validation of Technological Leadership Behavior Instrument for School Principal
DOI: 10.53850/joltida.1035591
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 540

2

0

540

1

1

951

9

1

1655

1

0

1063

2

0

1019

The Relationship between Faculty Members’ Job Satisfaction and Perceptions of Organizational Politics
Yazarlar: Mehmet Durnalı , Pınar Ayyıldız
Yayın Bilgisi: 2019 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.19.20.6.2
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 904

4

0

904

5

0

989

Delaware Sosyal-Duygusal Yeterlik Ölçeğinin (DSDY-Ö) Türk Diline Uyarlanması
Yayın Bilgisi: 2019 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.458032
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1016

2

0

1016

10

1

1837

4

1

1770

Okula Uyum Ölçeği’nin Türk Kültürüne Uyarlanması
DOI: 10.19126/suje.357548
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3800

2

0

3800

14

1

5376

4

1

1740

8

0

1800

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.