Mehmet Durnalı profil resmi
Mehmet Durnalı Dr. ZONGULDAK BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ
Yayın 17 Hakemlik 15 CrossRef Atıf 79 TR Dizin Atıf 63
17 Yayın
15 Hakemlik
79 CrossRef Atıf
63 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitim Yönetimi Öğretim Teknolojileri Cinsiyet, Cinsellik ve Eğitim

Kurum

ZONGULDAK BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

15

1

5484

6

1

1776

4

1

1915

12

1

1920

11

1

1778

Yayınlar

0

684

1

1051

1

1778

0

1126

0

1085

The Relationship between Faculty Members’ Job Satisfaction and Perceptions of Organizational Politics
Yazarlar: Mehmet Durnalı , Pınar Ayyıldız
Yayın Bilgisi: 2019 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.19.20.6.2
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1069

0

1069

0

1058

Delaware Sosyal-Duygusal Yeterlik Ölçeğinin (DSDY-Ö) Türk Diline Uyarlanması
Yayın Bilgisi: 2019 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.458032
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1094

0

1094

1

1920

The Views of Pre-Service Teachers at an Internship High School on Pedagogical Formation Program in Turkey
Yazarlar: Bijen Filiz, Mehmet Durnali
DOI: 10.12973/eu-jer.8.2.395
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 595

0

595

Ortaokullarda Bilgi Yönetiminin Gerçekleşme Düzeyleri
DOI: 10.15869/itobiad.448439
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1874

0

1874

Okula Uyum Ölçeği’nin Türk Kültürüne Uyarlanması
DOI: 10.19126/suje.357548
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3893

0

3893

1

5484

1

1776

0

1887

Mesleki eğitim finansmanı
DOI: 10.24289/ijsser.106453
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1463

0

1463

Yayınlar

The Development and Validation of Technological Leadership Behavior Instrument for School Principal
DOI: 10.53850/joltida.1035591
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 684

3

0

684

1

1

1051

11

1

1778

1

0

1126

2

0

1085

The Relationship between Faculty Members’ Job Satisfaction and Perceptions of Organizational Politics
Yazarlar: Mehmet Durnalı , Pınar Ayyıldız
Yayın Bilgisi: 2019 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.19.20.6.2
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1069

4

0

1069

6

0

1058

Delaware Sosyal-Duygusal Yeterlik Ölçeğinin (DSDY-Ö) Türk Diline Uyarlanması
Yayın Bilgisi: 2019 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.458032
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1094

3

0

1094

12

1

1920

4

1

1915

Okula Uyum Ölçeği’nin Türk Kültürüne Uyarlanması
DOI: 10.19126/suje.357548
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3893

2

0

3893

15

1

5484

6

1

1776

9

0

1887

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.