Mehmet Durnalı profil resmi
Mehmet Durnalı Dr. ZONGULDAK BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ
Yayın 17 Hakemlik 16 CrossRef Atıf 81 TR Dizin Atıf 73
17 Yayın
16 Hakemlik
81 CrossRef Atıf
73 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitim Yönetimi Öğretim Teknolojileri Cinsiyet, Cinsellik ve Eğitim

Kurum

ZONGULDAK BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

15

1

5526

6

1

1784

4

1

1986

12

1

1950

11

1

1829

Yayınlar

0

719

1

1073

1

1829

0

1150

0

1105

The Relationship between Faculty Members’ Job Satisfaction and Perceptions of Organizational Politics
Yazarlar: Mehmet Durnalı , Pınar Ayyıldız
Yayın Bilgisi: 2019 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.19.20.6.2
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1121

0

1121

0

1093

Delaware Sosyal-Duygusal Yeterlik Ölçeğinin (DSDY-Ö) Türk Diline Uyarlanması
Yayın Bilgisi: 2019 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.458032
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1139

0

1139

1

1950

The Views of Pre-Service Teachers at an Internship High School on Pedagogical Formation Program in Turkey
Yazarlar: Bijen Filiz, Mehmet Durnali
DOI: 10.12973/eu-jer.8.2.395
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 622

0

622

Ortaokullarda Bilgi Yönetiminin Gerçekleşme Düzeyleri
DOI: 10.15869/itobiad.448439
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1902

0

1902

Okula Uyum Ölçeği’nin Türk Kültürüne Uyarlanması
DOI: 10.19126/suje.357548
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3954

0

3954

1

5526

1

1784

0

1917

Mesleki eğitim finansmanı
DOI: 10.24289/ijsser.106453
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1473

0

1473

Yayınlar

The Development and Validation of Technological Leadership Behavior Instrument for School Principal
DOI: 10.53850/joltida.1035591
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 719

4

0

719

1

1

1073

11

1

1829

1

0

1150

2

0

1105

The Relationship between Faculty Members’ Job Satisfaction and Perceptions of Organizational Politics
Yazarlar: Mehmet Durnalı , Pınar Ayyıldız
Yayın Bilgisi: 2019 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.19.20.6.2
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1121

4

0

1121

6

0

1093

Delaware Sosyal-Duygusal Yeterlik Ölçeğinin (DSDY-Ö) Türk Diline Uyarlanması
Yayın Bilgisi: 2019 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.458032
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1139

3

0

1139

12

1

1950

4

1

1986

Okula Uyum Ölçeği’nin Türk Kültürüne Uyarlanması
DOI: 10.19126/suje.357548
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3954

3

0

3954

15

1

5526

6

1

1784

9

0

1917

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.