avatar
Yılmaz Sarıer Doç. Dr. T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Yayın 19 Hakemlik 16 CrossRef Atıf 16 TR Dizin Atıf 299
19 Yayın
16 Hakemlik
16 CrossRef Atıf
299 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Yönetimi

Kurum

T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI

Popüler Yayınları

AKTİF ÖĞRETİM YÖNTEMLERİNİN, MATEMATİK BAŞARISINA ETKİSİ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI
DOI: 10.17240/aibuefd.2020.20.52925-526900
ATIF 3 FAVORİ 4 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4096

3

4

4096

Meslek Lisesi Öğrencilerinin Gözünden İdeal Öğretmen Özellikleri ve Becerileri
DOI: 10.34056/aujef.711581
ATIF 2 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1364

2

2

1364

TIMSS Uygulamalarında Türkiye’nin Performansı ve Akademik Başarıyı Yordayan Değişkenler
Yayın Bilgisi: 2020 , Temel Eğitim
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 30714

0

2

30714

2

1

516

Yayınlar

0

210

Öğretmen Adaylarına Göre Huzur ve Mutluluk Veren Sınıf Ortamının Belirleyicileri
Yayın Bilgisi: 2023 , Temel Eğitim
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 465

0

465

EMERGENCY REMOTE TEACHING DURING COVID-19 PANDEMIC: CHALLENGES, OPPORTUNITIES AND FUTURE SUGGESTIONS
Yazarlar: Yilmaz Sarıer , Sengul Uysal
DOI: 10.17718/tojde.1182777
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 932

0

932

0

1521

0

2181

0

425

0

322

1

516

Meslek Lisesi Öğrencilerinin Gözünden İdeal Öğretmen Özellikleri ve Becerileri
DOI: 10.34056/aujef.711581
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1364

2

1364

Ortaöğretim Kurumlarında Yönetime Katılım: Okul Paydaşlarının Görüşleri
Yayın Bilgisi: 2020 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.666499
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1509

0

1509

0

7442

2

30714

AKTİF ÖĞRETİM YÖNTEMLERİNİN, MATEMATİK BAŞARISINA ETKİSİ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI
DOI: 10.17240/aibuefd.2020.20.52925-526900
FAVORİ 4 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4096

4

4096

Okul Müdürlerinin Etik Liderlik Davranışları ile Öğretmenlerin İş Doyumlarının Örgütsel Bağlılıkla İlişkisi
Yazarlar: Canan Madenoğlu, Şengül Uysal, Yılmaz Sarıer , Köksal Banoğlu
DOI: 10.14527/kuey.2014.003
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4378

0

4378

EVALUATION OF PEER-REVIEWED EDUCATIONAL SCIENCE JOURNALS PUBLISHED IN TURKEY
Yayın Bilgisi: 2011 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1077

0

1077

Yayınlar

EMERGENCY REMOTE TEACHING DURING COVID-19 PANDEMIC: CHALLENGES, OPPORTUNITIES AND FUTURE SUGGESTIONS
Yazarlar: Yilmaz Sarıer , Sengul Uysal
DOI: 10.17718/tojde.1182777
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 932

1

0

932

2

1

516

4

0

759

Meslek Lisesi Öğrencilerinin Gözünden İdeal Öğretmen Özellikleri ve Becerileri
DOI: 10.34056/aujef.711581
ATIF 2 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1364

2

2

1364

Ortaöğretim Kurumlarında Yönetime Katılım: Okul Paydaşlarının Görüşleri
Yayın Bilgisi: 2020 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.666499
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1509

1

0

1509

3

0

1137

AKTİF ÖĞRETİM YÖNTEMLERİNİN, MATEMATİK BAŞARISINA ETKİSİ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI
DOI: 10.17240/aibuefd.2020.20.52925-526900
ATIF 3 FAVORİ 4 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4096

3

4

4096

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.